HARRY POTTER characters, names and related indicia are trademarks of and © Warner Bros. Entertainment Inc. Harry Potter Publishing Rights © J.K. Rowling. © 2004 Warner Bros. Entertainment Inc. All rights reserved.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 putandtake 19 år siden

#8 og 9# - Jeg skal ikke afvise jeres punkter, men min pointe var sådan set også, at de 3 Harry P film basalt set fortæller den samme historie. Det mener jeg ikke er tilfældet hos de andre, som I nævner.
Gravatar

#12 danschier.dk 19 år siden

#11 Det er jo ikke den samme historie der bliver fortalt i hver film/bog. Det er rigtigt at rammerne er de samme. Selvfølgelig kan det i længen være kedeligt at de altid skal foregå på skolen, og perioden historien udspiller sig over altid er et skoleår. Men det er jo det J.K. Rowling har valgt skal være plottet i bøgerne. Men historien inde for disse rammer forandre sig lige som meget som historien i f.eks. en Star Wars-film.
Gravatar

#13 filmz-sarah 19 år siden

Hej! ;)
Jeg synes det er en rigtig god og spændende film. Jeg glæder mig til 4'eren!
Kh Sarah
Gravatar

#14 filmz-Exitium 19 år siden

fuck du er klam....
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#15 ks 19 år siden

#14 - Har farmand givet dig lov til at låne computeren igen? Eller har du bestilt en tid på biblioteket?
Gravatar

#16 filmz-principia 19 år siden

#15: HAHA, GOOD ONE! :)
Whoever saves one life, saves the world entire... (Schindler's List)
---------------
DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia
Gravatar

#17 The Duck 19 år siden

offtopic: Jeg kaster med økser.... anyway jeg forstår ikke helt hvorfor at 1-disc versionen kun skulle have 3/6 i forhold til 2-disc versionen der får 4/6? Jeg syntes nemlig at ekstramatrialet på 2-discen er lidt sløvt. og desuden syntes jeg sagtens at selve filmen kan bære en karekter der hedder 4/6 uanset om der er ekstramatriale med eller ej, men dette er selvfølgelig individuelt. Det jeg bider mærke i er at du siger at uden ekstramatrialet ville den være en karekter dårligere, Selvom du giver filmen 4/6 Audio 5/6 og video 5/6, plz explain...
Gravatar

#18 lassep 19 år siden

Efter at have læst #17, så vil jeg forslå at I laver 2 karakter, en for selve filmen og så en for ekstra lir. Dette gælder selvfølgeligt kun for DVD :)
Gravatar

#19 Zelle 19 år siden

#18 - Men det er der jo!?!
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#20 The Duck 19 år siden

ja det ved jeg godt!! Det jeg kommentere er, at manglende ekstramatriale(på denne film) ikke kan trække hele udgivelsen en karekter ned. Jeg snakker altså om dette citat

"Filmen udgives også som en 1 disk version, hvor disk 1 er identisk med den første i denne 2 disk udgave. Såfremt man hellere vil investere i denne er den endelige karakter 3/6 istedet for 4/6."

Skriv ny kommentar: