HARRY POTTER characters, names and related indicia are trademarks of and © Warner Bros. Entertainment Inc. Harry Potter Publishing Rights © J.K. Rowling. © 2004 Warner Bros. Entertainment Inc. All rights reserved.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-atomic 19 år siden

#20

Hvis du køber den ene udgave, får du fem appelsiner med. Hvis du køber den anden, får du ingen. Hvilken udgave skal have den største anbefaling?
Gravatar

#22 The Duck 19 år siden

#21 jeg siger det ikke tit, men lol, der er intet specielt interresant ved det ekstramatriale, det er hovedsagligt lavet til børn, mangel på det kan ikke trække en karekter ned IMO
Det er ikke sådan at jeg ikke forstår princippet med ekstramatrialet
Gravatar

#23 filmz-princess-anna 19 år siden

[i]Filmen er bare så god og jeg elsker at se denne film med de masse dejlige skuespillere. Alle dem som ikke har set filmen burde købe filmen med xtra matriale og det er noget jeg mener okay. nå men jeg er Harry Potter freak ej okay men elsker at se filmene og læse bøgerne læs og se filmene okay det min mening. Hehe. KnuZzR Anna
Gravatar

#24 filmz-princess-anna 19 år siden

ohh lad hver
Gravatar

#25 filmz-princess-anna 19 år siden

HARRY POTTER STYRE 4EVER OKAY FOLKENS
Gravatar

#26 filmz-ulrik ulmer 19 år siden

Harry Potter Og Fangen Fra Azkaban er klar den bedste END til nu. Men bare vent til GoF (Flammernes Pokal) kommer, den skulle blive den bedste ud af de 4 film.
Jeg kan fortælle at dem som computer animeret Ringenes Herre 1,2 og 3 skal computer Animere "Harry Potter og Flammernes Pokal" så det skal sku nok blive rå god grafik.

Hvis i vil vide mere om GoF så kan i altid besøge min hjemmeside, vi opdatere nyheder fra filmen, bøgerne, personer osv. Hverdag.
www.azkaban.dk
www.azkaban.dk
Azkaban.dk - Her får du seneste nyt fra Harry Potters magiske verden.
Gravatar

#27 danschier.dk 19 år siden

#26 Det et ikke WETA, som lavede Ringenes Herre, der skal lave CGI-animationerne til Harry Potter. Det er ILM (Industrial Light & Magic), Geoge Lucas's selskab. Dem der lavede Star Wars 1,2,3,4,5 og 6.
Kilde: IMDb, gå ned til Visual Effects by
Gravatar

#28 filmz-i´m not a dick 19 år siden

det er virkelig en rigtig god film.... den følger flot de to første og jeg glæder mig meget til den næste!!!!
Gravatar

#29 filmz-kong volmer 17 år siden

jeg har ikke 2-disk dvd`en!!!det var da utroligt!!!!!jeg har råd til den!!!!!!!! ku
godt tænke mig og se de slettede scener!!!det
er det eneste ved ekstra som er godt!!!!!!!!!
Gravatar

#30 danschier.dk 17 år siden

det var dog godt konstateret!!!! det er dog helt utroligt!!!! hvad skal vi gøre ved det!!!!

Skriv ny kommentar: