Set som en samlet serie er “Jurassic Park”-trilogien en noget blandet landhandel. Med filmens første del kickstartede Spielberg franchisen med manér, men toeren er noget juks, og treeren er en underholdende, men middelmådig metervare, der ikke når etteren til sokkeholderne. Filmene måtte gerne have set en smule bedre ud i HD, men lydsporene er fuldkommen fænomenale, og her er timevis af velproduceret ekstramateriale, så på trods af “Jurassic Park”-fortsættelsernes fejl er denne boks alligevel et must – først og fremdeles takket være den første “Jurassic Park”-films udødelige charme.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 Therien 11 år siden

Riqon (28) skrev:
#27 -

Ja, så skulle du jo nok også ha' skrevet det lidt anderledes, ikke også? Så hedder det jo ikke, at de skal have hver deres anmeldelse, men at de skal have hver deres karakter, ikke? Hvorfor skrev du så ikke det, hva? Tror du, vi kan læse tanker eller hva? Det var da for dumt, mand! Folk som dig burde ikke have adgang til nettet...

Ja, beklager, forbereder mig på en fremtid som Filmz' værste bully ;-)



Hvis jeg må komme med lidt konstruktiv kritik.. Band lidt mere, det vile klæde med et par "fucking", og kald dit "mål" noget! Eks. nar, spasser eller lignede. Ellers vil jeg mene du har det fundementale på plads.. Pas dog på du ikke falder i "nerd rage" katagorien, den er ikke så højt agtet som "elitisten". Men godt arbejde - keep it up! :)
Gravatar

#32 jowill 11 år siden

Jurassic Park 10/10
The Lost World 10/10
Jurassic Park III 7/10

Mine childhood favorit-film
Gravatar

#33 El vez 11 år siden

...But then later there's... running and...screaming!

Fantastisk :D
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#34 MOVIE1000 11 år siden

Deja-vu :P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#35 Babo84 11 år siden

Den første er stadig bedst, og del 2 er ikke så dårlig som sit rygte. Men ingen af filmene er til topkarakter hos mig. Jeg vil dog gerne se den første igen på blå.
Gravatar

#36 Therien 11 år siden

Babo84 (35) skrev:
og del 2 er ikke så dårlig som sit rygte


Jow den er, hvis ikke ringere ^^
Gravatar

#37 Babo84 11 år siden

#36

Hellere den end den forfærdelige indy 2 ;)
Gravatar

#38 Richard Burton 11 år siden

JP1: 8/10
JP2: 4/10
JP3: 6/10
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#39 PredatorX 11 år siden

Babo84 (37) skrev:
#36

Hellere den end den forfærdelige indy 2 ;)


Hvad snakker du om!?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#40 Babo84 11 år siden

#39

Det jeg skrev? Det er en tåkrummende pinlig forestilling, med så mange irritationsøjeblikke, at man får lyst til at vride nakken om på sig selv.

Skriv ny kommentar: