Sidste års mest undervurderede, misforståede og oversete filmperle fortjener at blive lejet og erhvervet af et enormt publikum, så dens ufortjente status som flop i biograferne kan fortrænges. Filmen er ikke perfekt, men det er forfriskende at se en film så anderledes og ambitiøs, og som vender alle gængse konventioner ryggen uden at forfalde til prætentiøst ævl. Dvd’ens billedside er god, men også en anelse skuffende. Bedre er præsentationen af filmens lydside, mens det sparsomme ekstramateriale er fint, men også lidt tyndt. Lad ikke andre diktere, hvad du skal synes om “Lady in the Water”, før du selv har givet den en velfortjent chance.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 lyspunkt 17 år siden

#16 Du skal være velkommen
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#22 lagoni 17 år siden

Øhm, vil du ikke ha' et eller andet for den?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#23 Patriarch 17 år siden

#22

LOL - Jeg byder en 10'er så :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#24 lagoni 17 år siden

Jeg har Melinda & Melinda og Inside Man (dog begge lejefilm) jeg gerne vil af med, sig til hvis du vil bytte med en, lyspunkt :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#25 lyspunkt 17 år siden

#24 Jeg har ikke set Inside Man, så det ville være OK
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#26 filmz-kaotmus 17 år siden

jeg har også en bunke her, hvis det skulle være: http://filmz.dk/forum/item/24172/#51
Gravatar

#27 dh-ad 17 år siden

#19
Nå, nå godt ord igen.

Jeg ka’ sku’ sagtens acceptere at en film prøver at være anderledes!!! Og den eventyrlige eller med dine ord absurde handling rører mig heller ikke. Så ville jeg jo heller ikke kunne holde ud at se Ringenes Herre eller Star Wars!!!


Hvis jeg var din dansklærer, ville jeg foreslå brugen af enten komma her: "... heller ikke, så ville..." Eller nyt afsnit mellem :

"... være anderledes!!!

Og den eventyrlige..." Så træder din pointe tydeligere igennem.

Ovenstående er kun ment som sjov, så lad nu være med at få hjertestop! :-)
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#28 dolphinfriendly 17 år siden

Jeg kan slet ikke tage dette tåbelige stykke maktværk, klart blandt de ringeste film jeg så sidste år.

1/6

Gravatar

#29 wiseguy 17 år siden

#27 Hvis det er ment som sjov, så håber jeg da så sandelig, at du har fået grint godt og længe nu!!! Beklager dybt, at jeg ikke er i stand til at formulere mig, så du kan forstå mig lille ven :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#30 dh-ad 17 år siden

#29
Hvad var det nu Baz Luhrmann skrev:
"Be careful whose advice you buy, but be patient with those who supply it."


Jeg beklager meget, hvis jeg er gået din ære for nær. (Og det ser det jo ud til.) :-(
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)

Skriv ny kommentar: