Er “Narnia: Løven, heksen og garderobeskabet” anno 2005 så gået hen og blevet en god film? Både og. Den vil med garanti begejstre det yngre publikum, og på trods af, at det er en til tider voldsom film, er der ikke noget de små ikke vil kunne tåle at se. Den er bestemt værd at tage familien med ind i biografen for. Fortællingerne om Narnia er for længst blevet klassikere, men denne film er desværre ikke helt i samme liga – der mangler lige det sidste. Den er sanselig smuk, eventyrlig og frem for alt en god historie. Havde der blot været lidt mere af det fantastiske og magiske i stedet for det alt for polerede og pæne, ja, så ville den have siddet lige i skabet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 filmz-wood 18 år siden

Må holde med, filmen er til børn selv om at der er lidt "hårde" scener i en imellem. Dansk tale ville passe perfect til denne film, det kommer der sikkert også på dvd udgaven. Tegn film var bedre men da var man også en anden alder. De har sluppet godt fra det. En film der er værd at se lige meget hvad.
http://www.binsearch.info/groups.php
Gravatar

#52 jessup 18 år siden

Jeg var inde og se den i fredags og var skuffet. Tilda Swinton er altid god men instruktionen var uinspireret - *** herfra.
This is just until June
Gravatar

#53 läkerol 18 år siden

Jeg vil sige, den er rigtig flot lavet(Især løven). Men handlingen var ikke særlig spændene. Når man har lord of the rings.. så er det bare som om man har set alt. så 4/6
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#54 filmz-m-j 18 år siden

Narnia er uden tvivl en af de bedste film jeg har set i år, både indholds- og handlingsmæssigt.
Gravatar

#55 filmz-brixsen 18 år siden

de her er en mega god handling og film jeg elsker den måde den af lave på
Gravatar

#56 filmz-jeangrey55 16 år siden

fantastisk fil men der en fejl gik godt efter hvor jadis stikker svædret i peter skulder man kan se at den sværdet er i græset

Skriv ny kommentar: