Men når alt kommer til alt, så kan lækre billeder og numerologisk hokus-pokus ikke ændre på, at der er lige lovlig meget ” Djævelen i hjertet”-light over “The Number 23”, der desværre også vækker minder om den forudsigelige fadæse “Secret Window”. Schumacher har altså endnu engang levet op til den lidet flatterende titel: middelmådighedens mester.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 chandler75 17 år siden

Jeg er enig med Angel Eyes. Jeg er mere til "Batman Forever" end Burtons version af Batman, og "Batman & Robin" skal ses som en slags moderne udgave af 60'er serien.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#12 NightHawk 17 år siden

# 11 -

What! Du mener helt seriøst, at Batman Forever er en bedre film end sine to forgængere ???

Der var da så meget negativt ved den film, at den umuligt kan være bedre, IMO. Brystvorter på Batman og Robins dragter. Batmobilen der ligende noget fra BR, Elliot Goldenthals rædselsfulde score, der lød som et symfoni-orkester der blev sprængt i luften. To skurke der overspiller så fælt, at man banker hovedet ned i bordet i ren frustration. Et overordnet plot så latterligt, at det er uden sammenligning og endelig en klippestil vdr. kampscenerne som var både rodet og ufokuserert.

Det bedste der kan siges om den film, var Val Kilmers præstation, men set i forhold til Michael Keatons rå udstråling er han klasser under ham, IMO.

Batman & Robin vil jeg ikke engang putte i ufrivilligt morsomt kategorien. Den er slet og ret bare mega dårlig på alle fronter. Et fejl castet og overproduceret omgang junk fyldt med tåbelige oneliners. Den besidder efter min mening så absolut intet af den charme, der gør 66' versionen til et hygggeligt bekendskab.

Hver sin smag, men jeg hader altså bare Schumachers to Batman film. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#13 Michael Andersen 17 år siden

#8 og #11 Føj for s****, hvad er det I to laver? På vegne af mine kollegaer vil jeg gerne undskylde over for alle Filmz' bruger. Påskebryggen er vist udkommet lidt for tidligt i år ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#14 chandler75 17 år siden

# 12 Jeg synes Kilmer udstråler en lagt større autoritet end lille Keaton med sine 80'er permanentet krøller.

Og var det ikke først i "Batman & Robin" at the bat-nips blev introduceret? :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#15 filmz-Kadann 17 år siden

#13 -

Er du sikker på at de kun er under påvirkning af øl? Jeg vil da mene at det kræver noget hårdere midler, at se det sjove i "Batman & Robin". ;)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#16 wiseguy 17 år siden

Blev fælt skuffet over "The Number 23". Men hvis jeg er rigtig flink ka' jeg måske lige kravle op på en 3/6 rating (med pil ned).
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#17 filmz-charliesheen 17 år siden

En meget, meget god anmeldelse, flot arbejde! Thumbs up :)
Hell hath no fury like a woman scorned!
Gravatar

#18 Patriarch 17 år siden

#13

Er sku' glad for at se dig her... Jeg troede et øjeblik filmz udsprang af en eller anden mærelig kult der dyrkede Batman & Robin...

phweew
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#19 filmz-vassago 17 år siden

#6: Jeg er nu ret uenig i at han aldrig har lavet en god film, og reviews samt boxoffice viser heldigvis også det modsatte. Han har da trods langet "The Lost Boys", "A Time To Kill", "Falling Down" og den oversete "Tigerland" over disken.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#20 NOWhere 17 år siden

ok; jeh fatter vist ikke en lyd af denne anmeldelse. Er der to sideløbende historier i filmen eller hva?
Altså, Jim Carrey får en bog af sin kone, som han selv er med i, eller?

Skriv ny kommentar: