Men når alt kommer til alt, så kan lækre billeder og numerologisk hokus-pokus ikke ændre på, at der er lige lovlig meget ” Djævelen i hjertet”-light over “The Number 23”, der desværre også vækker minder om den forudsigelige fadæse “Secret Window”. Schumacher har altså endnu engang levet op til den lidet flatterende titel: middelmådighedens mester.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-Sjovhat 17 år siden

#20: som jeg har forstået det, så følger man både Carrey i det normale liv, og historien i bogen som også spilles af Carrey, men nu har jeg ikke set den, så kan sagtens tage fejl
Gravatar

#22 wiseguy 17 år siden

#20+21 Yep! Carrey spiller både Walter (filmens hovedperson) og Fingerling (bogens hovedperson)

[Indlæg red. af admin pga. spoiler]
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#23 The Insider 17 år siden

Indlæg nummer 23! Juhuu!
War. War never changes.
Gravatar

#24 filmz-vassago 17 år siden

...og Sjovhat har post #2 og #21, hmmmm
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#25 wiseguy 17 år siden

Wow!! var jeg lige lidt for langt ude med riven der!! sorry klokken var 6:43
og da jeg skrev forfatter, mente/tænkte jeg egentlig bare, at bogen fortælles i jeg-form fra Fingerlings perspektiv, var på ingen måde ude på at spoile twistet, men det gjorde jeg jo så ubevidst!
my bad! godt at vi har vågne admins.
Jeg gi'r romkugler til alle interesserede i kantinen de næste 5 minutter ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#26 filmz-BrotherJack 17 år siden

#11+#14

Er det godt at Batman har mere autoritet?
Jeg er enig i at Skomageren prøver at lave en moderne udgave af serien fra 60'erne, han glemte bare selvironien. Men det er dog både i "Batman Forever" og "Batman & Robin". De er jo faktisk uhyre ens, helt ned til storyline, de to film. Det som om "Batman & Robin" næsten er en film der prøver at kopiere den foregående - muligvis grundet den førstes store succes. Det hele startede i "Batman Forever":

Robin: Holey rusted metal, Batman!
Batman: Huh?
Robin: The ground, it's all metal. It's full of holes. You know, holey.
Batman: Oh.
Gravatar

#27 filmz-bitbandit 17 år siden

Hmm, jeg synes personaligt at filmen var ret god, da jeg så den i Glasgow for 2 uger siden. 4/6 herfra.
Gravatar

#28 chandler75 17 år siden

# 26 En klassisk replik fra "Forever". Næsten lige så god som Kilmers: "It's the car. Chicks dig the car." ;)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#29 erikjust 17 år siden

Batman forever havde potentiale så meget vil jeg dog give den, med en baggrunds historie som mister Freeze (den set i batman the animated series) og Poison Ivy som også er en skurk med et satans godt potentiale, plus den opstående strid mellem Batman og Robin.
Med alt det i sækken var der entlig lagt op til en rigtig god film, der havde det hele en god Batman film skulle ha.

Uheldivis som vi alle kunne se var der INTET af alt det kæmpe potentiale der blev udnyttet i filmen, Cloney der spillede Batman spille ham som en Homo seksue, og det var mest fordi at som han sagde: Jeg randte rundt men en latex dragt med brystvorter på.

Gravatar

#30 elwood 17 år siden

#29 Heart of Ice er et fantastisk afsnit.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: