“Paranormal Activity” formår egenhændigt at blæse nye vinde ind over en træt og træg gysergenre, og den gør det så forbandet godt, at når hårene i nakken først har rejst sig, så lægger de sig ikke ned foreløbigt. Så gør som Spielberg: Se filmen, lad dig skræmme halvt til døde, og spred ordet om, at årets gyserfilm er landet. Og læg dig så trygt til at sove med lyset slukket. I dare you!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 bjarke 14 år siden

...ja, har også læst om forskellen på de to slutninger (efter jeg vel at mærke havde set filmen i biografen) - og det lyder bestemt til, at den oprindelige slutning er ret cool. Om den er bedre, skal jeg ikke kunne sige. En ting er at læse om det, noget andet er selvfølgelig at se det. Jeg håber derfor de vælger at inkludere begge versioner, når filmen en gang skal udgives.
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#22 elwood 14 år siden

Det skal ikke afsløres, hvad der præcist sker på disse gruopvækkende optagelser, men lad mig blot konstatere, at "Paranormal Activity" kan gøre for soveværelset, hvad "Dødens gab" gjorde for havet.

Gøre det populært igen ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#23 Highland Park 14 år siden

#22: Ja, og dermed medføre et højnet aktivitetsniveau. :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#24 Michael Andersen 14 år siden

Jeg er ligeglad med hvad folk laver derhjemme, men kan I der ser film ulovligt i det mindste ikke prøve at holde kæft med det på Filmz? Filmselskaberne inviterer Filmz til pressevisninger, og så kan de og Filmz-holdet (som i mange år har kæmpet for at få et godt forhold til filmselskaberne) læse om folk herinde som nærmest skilter med at have downloadet filmen. Not cool.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#25 Ericmase 14 år siden

Så fik jeg set filmen og tænkte "Wow, wow wow!" i slutningen! Skræmmende film og den var (DAMN!) uhyggelig! :-O Forstod ikke helt ´hvad det var man så til sidst. :/ Alle sammen skreg. Undtagen min mor. Hun grinede bare, men blev rigtig bange når jeg stilte hende spørgsmål om filmen. :D Det lød sjovt når de skreg, men jeg blev også selv forsrækket. :D 5/6 stjerner herfra. Fremragende gys!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#26 Thomsen 14 år siden

Jeg glæder mig til at se den. Jeg har heldigvis en ret god forestillingsevne, så jeg regner ikke med, at jeg får de store problemer med at leve mig ind i den.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#27 NOWhere 14 år siden

Det er længe siden, jeg har været SÅ skuffet over en film!

Det var nok utopi at håbe på, den kunne leve op til at blive hypet på den måde, men havde dog forventet, at den som minimum var spændende.

Efterhånden som filmen skred frem, gik det til min store frustration op for mig, at jeg havde set alle "effekterne" i traileren. Hvad sker der for det??
Endda inklusiv det voldsomt overvurderede slutning!! Det hele er vist i traileren, så man kan sidde og hakke dem af på en mental checkliste efterhånden som vi kommer til dem!

"ja, der var den svingende lysekrone, og her var så døren, der smækkede, osv, osv"

Så for mig gik filmen med at vente på, det blev uhyggeligt og overraskende.

Det gjorde det ikke.

Lortefilm!
Gravatar

#28 bjarke 14 år siden

# 27: det er netop derfor trailere er så farlige:-) - oh, the dilemma of the movie trailer
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#29 Spanner 14 år siden

Jeg synes, at den var uhyggeligt kedelig. Og så var det skræmmende, at en film på 86 minutter kom til at virke langtrukken.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#30 Highland Park 14 år siden

Til Filmz:
Jeg synes, at det sidste billede, der bliver vist i anmeldelsen afslører alt for meget, idet det bl.a. antydes, at Katie har forvoldt Micah skade. Hvorfor skulle hun ellers blot stå og betragte ham? Og så er der jo blodet på hendes tøj...
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: