Filmens spinkle plot fortælles i ånd med forgængerne, og det kan den ganske enkelt ikke klare. Tiden er ikke længere til den slags actionhelte, der i ramme alvor kan fyre absurde replikker af, uden at det udløser uønsket fnisen. Heldigvis sikrer actionscenerne, at filmen alligevel formår at underholde.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 allanmc 16 år siden

Ja og i Aalborg er vi lidt langsommere, vi fik først maraton inkl. forpremiere her dagen inden. Det var da nu hygsomt med et gensyn med gamle John :-)
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
Gravatar

#22 filmz-michael_l 16 år siden

Jeg er meget enig i anmeldelsen men synes nu ikke, at den er for selvhøjtidelig, for den giver sig ikke ud for at være mere end den er - nemlig en gedigen og underholdende volds-action film. Der kunne uden tvivl godt være lagt flere kræfter i at udtænke flere overraskelser, hvilket havde løftet filmen til uanede højder :-), men filmen er så brutal, at man nærmest ikke har brug for mere :-)
Gravatar

#23 filmz-Flaming Homer 16 år siden

#16 my bad
Gravatar

#24 Horrormaster 16 år siden

wow et godt action brag jeg elske er den den er på samme højde som de andre (Syntes jeg).
FREDDY FOREVER!!!
Gravatar

#25 filmz-d4||3 16 år siden

HVOR SENDES DEN PÅ FYN????

Jeg kan ikke finde den på hverken biobooking eller cinemaxx i odense. Kan det passe den ikke sendes der
Gravatar

#26 lagoni 16 år siden

#25 - BioCity Odense viste den (ifølge biobooking.dk) kl 14 og har 3 forestillinger mere i dag, derefter 4-5 gange dagligt det næste stykke tid
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#27 filmz-d4||3 16 år siden

#26 jeg har bestilt i svendborg nu, da den ikke var på hverken biocity eller cinemaxx bestillingsprogram på nettet.
Gravatar

#28 lagoni 16 år siden

#27 - underligt, den står altså under Odense på biobooking her.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#29 filmz-Erlingur666 16 år siden

jeg skal se den i afnen. Har ik set det tre første Rambo film. Ligesom die hard 4. Havede jeg kun set den Fjerde og ik de tre andre film. Aner ik om jeg skal glæde mig til den i afnen.
Gravatar

#30 cansi 16 år siden

Det er helt utroligt at jeg falder for alt hvad sly laver, han er bare min stjerne...

kort film, ik så mange replikker, men mega fed actionfilm

5/6

Skriv ny kommentar: