Filmens spinkle plot fortælles i ånd med forgængerne, og det kan den ganske enkelt ikke klare. Tiden er ikke længere til den slags actionhelte, der i ramme alvor kan fyre absurde replikker af, uden at det udløser uønsket fnisen. Heldigvis sikrer actionscenerne, at filmen alligevel formår at underholde.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 deathlikesilence 16 år siden

Feee film bliver helt klart en kandidat til årets film :D

#7
Kunne ikke være mere enig.
No, I'm not a pessimist. At some point the world shits on everybody. Pretending it ain't shit makes you an idiot, not an optimist.
Gravatar

#32 filmz-Erlingur666 16 år siden

så har jeg set den er fed. Den er ik min type film så holder jeg mig til blodige film som Gladiator og Kingdom of heaven eller Die hard. Den god men ik min type film 4/6 stjerner herfra. Er der nogle der kan sige mig hvor meget blodig er Beowol.
Gravatar

#33 filmz-Don Drift 16 år siden

Damn! Den film var godtnok voldelig :D

Men egentlig meget underholdende. Som jeg og en kammerat snakkede om, så syntes vi ikke man så nok til Rambo.

Han var mest Rambo på det tidspunkt med bue og pil, og hvor han står oppe på jeepen med den store maskinkanon (vildt!).

Ved godt at han er over 60 år gammel den kære Stallone. Men det havde nu været federe hvis de var gået lidt tilbage til de gamle rødder, med noget overlevelse i vildmarken :)
"Sideways, all days!"
Gravatar

#34 filmz-ChesterB 16 år siden

jeg må indrømme at jeg synes Rambo IV er den fedeste i hele serien :) dette er min rækkefølge
nr 1 = Rambo IV
nr 2 = Rambo: First Blood part 2
nr 3 = Rambo: First Blood
og nr 4 (trommehvirvel) Rambo 3
synes klart 3'eren var den svageste af dem alle og da jeg satte mig i sædet til maraton i imperial havde jeg forventet langt mere vold end der var i dem alle undtagen nr 4 :P men er så glad for nr 4 og 2 da de 2 er de bedste i serien (efter min mening) :) så er totalt uenig med anmeldelsen :P
forfeit the game stop the talkshow pride up the what your time to know
forfeit the game cuz tomorrow
when it's all done you read what you sow
Gravatar

#35 filmz-mastermind 16 år siden

Jeg syns virkelig at filmen er værd at se.

Lad være med at tænke for meget på Kritikernes meninger.

Hvis man kan lide action og vold er denne en meget saftig film. Der er i hvert fald ikke sparet på teater blodet ;) hehe

Sylvester Stallone er bare for sej !
Gravatar

#36 erikjust 16 år siden

Helt klart en mande film flere 1000 gange bedre end det bras kaldet transformers/Bayformers.

Denne her film er helt klart en man kan se igen.
Gravatar

#37 casper 16 år siden

jeg er lige kommet hjem og jeg må også sige jeg syntes den er rigtig god. den vare ikke så længe men det gør heller ikke noget. det er en action film hvor alt det ligegylige er klippet fra
Gravatar

#38 filmz-JepJ 16 år siden

Rambo IV er bundelendig! Spændingskurven er vandret filmen igennem, og selvom man elsker vold, duer det ikke, når det er købt så billigt som her.
Jeg er helt enig med #8 lige indtil sidste linje.
Karakter: 1/6
"Maybe this world is another planet's hell" - Aldous Huxley
Gravatar

#39 Sverkel 16 år siden

Var inde at se den i går og syntes det er en rigtig fed film :) Fedt at se Stallone i en så voldig film hans alder taget i betragtning ;)

Og så generelt fed at jeg endelig har fået set en film med Stallone i biffen :D Har stort set alle hans film men har aldrig set en i biffen før ny :0

well... Det jeg bedst kunne lide ved filmen var rent faktisk slutningen med musikken fra den første film og at man ser han endelig vender hjem :)

God afslutning på en fantastisk række film :)
Gravatar

#40 Silver666 16 år siden

Total fed film!
en af de bedste action film jeg har set i langtid .
Stallone er den sejeste bedstefar i hollywood.
First Blood er dog stadig min Rambo favourit men John Rambo får en klar 2 plads.
Ja den var meget blodig men det er krig jo desværre også især i Burma.
Godt gået Sly

Skriv ny kommentar: