Der er ikke rigtig nogen vej udenom. “De To Tårne – Extended Edition” skal ejes. I mine øjne årets allerbedste DVD-udgivelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 origin 20 år siden

Jeg gir dig helt ret i at det er årets bedste DVD :D 6 kameraer fra mig oz.. genial film.. MEGET bedre film :D
Try sticking your head up your ass.. See if it fits

#12 20 år siden

#10 navlepilleri
Gravatar

#13 azathoth 20 år siden

#12: Hehe... mon han fandt noget godt fnuller!! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#14 filmz-Fjolle 20 år siden

jeg studsede lidt over hvilken slags tobak M&P fandt i isengard... man ser en scene med treebeard, hvor der står tyk røg ud at deres "hul", og man hører at de er flade af grin... ;)
http://www.fjolle.net
Gravatar

#15 filmz-lavivareal 20 år siden

det er helt vildt egentlig så meget de få scener kan gøre filmen bedre, syntes før at fellowship lige var den tand bedre, men tt ee hamler sgu op med den
Gravatar

#16 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

Kan det passe at anmelderen har set filmen 5 gange siden den udkom i tirsdags, og derefter har set alt ekstra materialet? Lyder ret vildt.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#17 El vez 20 år siden

Der findes vel anmeldereksemplarer der bliver sendt ud forinden.. eller ?

...eller også har han ikke noget liv - hvilket vi selvfølgelig er dybt taknemmelige for :D
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#18 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

Anmeldereksemplarer er vel det logiske svar går jeg ud fra.. Det har jeg i hvert fald mest lyst til at gå ud fra, på Hasselgufs vegne..
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#19 Skobbolop 20 år siden

hahah.. egentlig havde jeg tænkt mig at vente til jul.. og så få den der.. men nu kan jeg satme ikke vente!
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#20 filmz-bluebucket 20 år siden

Er der nogle der har oplevet problemer med at video signalet ryger ind imellem? Problemet opstår en del på disc 3, f.eks. under featuren om Lewis og Tolkien. Der forsvinder signalet på tv'et ihvertfald 5-6 gange indefor 6-8 minutter. Jeg ved ikke om det er disc'en, der er dårlig eller om det er noget i signalet, som mit tv bare er meget følsomt overfor. Det er en Sony DVD afspiller og et Loewe tv.
I reject your reality and substitute my own!

Skriv ny kommentar: