Der er ikke rigtig nogen vej udenom. “De To Tårne – Extended Edition” skal ejes. I mine øjne årets allerbedste DVD-udgivelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 inflector 20 år siden

Den her boks er simpelthen fantastisk, et must have for alle! Jeg kan ikke sætte min finger på noget i filmen overhovedet.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#32 filmz-tomsommer 20 år siden

Giftig film, ROTK bliver fantastisk - bare soundtracket alene er kanon :)
Gravatar

#33 Slettet Bruger [1598057290] 20 år siden

#32: Hvorfra ved du at soundtracket er kanon ? - Jeg har selv hørt de små klip fra de enkelte skæringer og det virker som om det bliver de andre værdige. Men du kan da umuligt sige at soundtracket er kanon ud fra det.
Og du kan næppe have hørt hele albummet da du skrev dit indlæg d. 28. November, for det udkommer først d. 8. dec. Faktisk var det ikke engang ude på nettet d. 28. nov. (Jeg opfordrer ikke til det mindste vil jeg gerne påpege. Ligegyldigt hvad kan albummet nærmest være et køb værd d. 8. dec.)
Gravatar

#34 filmz-Funkymonkey 20 år siden

#33
Jeg kan ikke helt få det til at hænge sammen, at jeg sidder med soundtracket til ROTK fra TP musik, imens du siger det først udkommer d. 8
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#35 Slettet Bruger [1598057290] 20 år siden

Hvad er TP ? - Og undskyld hvis tager fejl. Har bare set flere steder, både i DK og på udenlandske sider at udgivelsen var sat til 8. dec....Men gimme link til en side hvor jeg kan købe den! :)
Gravatar

#36 filmz-Funkymonkey 20 år siden

TP musikmarked er en fysisk DVD og CD butik, en ret god en af slagsen. For mit vedkommende drejer det sig om TP Musikmarked i Slotsarkaderne i Hillerød, de har et katalog på http://www.tpmusik.dk
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#37 Hasselguff 20 år siden

Soundtracket til RTOK udkom d. 24 november i Danmark og det gælder formodentlig alle butikker som normalt forhandler filmmusik - jeg købte mit i Fona samme dag.
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#38 Slettet Bruger [1598057290] 20 år siden

Ok, tak for informationen :D
Gravatar

#39 filmz-horizon 20 år siden

genial mester stykke!!!!!!!!!!

Skriv ny kommentar: