Der er ikke rigtig nogen vej udenom. “De To Tårne – Extended Edition” skal ejes. I mine øjne årets allerbedste DVD-udgivelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 El vez 20 år siden

Oh my, efter at have læst denne anmeldelse fik jeg pludselig meget høje forventninger til pakken der skulle dukke op en af dagene, men jeg er bestemt ikke blevet skuffet. De fleste ekstra scener og klip i TTT:EE får historien til at fungere meget bedre og kaster lys over nogle af de ting man ellers kun kunne finde svar på i bogen. Jeg var en anelse skuffet da jeg så TTT i biografen, men det er blevet bedre efter et par gensyn og med denne udvidede udgave kommer den næsten op på højde med "Fellowship" !

9½/10 herfra :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#22 Nexiz 20 år siden

Kan kun være enig i at det er den bedste DVD i år. Og at stilen på kassen og indholdet er bibeholdt fra den første Extended, gør den kun endnu flottere. Gad vide hvad den næste bliver; blå måske?
Jeg synes faktisk det bedste er de ekstra/udvidede scener med Gollum, da han er den mest spændende karakter der er med (synes jeg i hvert fald). Men det også virkelig fedt at de udforsker Faramir lidt mere, når man nu ikke kan forholde sig til bogen i hans henseende.... (og så skader det jo heller ikke at en glimrende skuespiller som Sean Bean lige får en scene igen)
Men den sjoveste scene er da den i slutningen hvor Legolas og Gimli gør deres slutresultater op *g*
Gravatar

#23 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

#22 Det er faktisk blevet offentliggjort at Return of The King EE vil komme i en blå æske.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#24 El vez 20 år siden

-Fed film der er blevet på det nærmeste er blevet fantastisk pga. de ekstra minutter.
-Lyd og billede i top, ikke samme lydproblemer som den første box.
-Virkelig meget lækkert ekstramateriale med 4 (!) kommentarspor og dokumentarer til højre og venstre.
-Fed boks der er både flot og funktionel.

Så TTT:EE er måske den bedste R2 udgivelse nogensinde ?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#25 dyg 20 år siden

SÅ skal der ses film. Det er lækkert at komme hjem til en postkasse fyldt med film!

Åh TTT EE, here I come. See ya on the other side.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#26 El vez 20 år siden

*vinker fra den anden side* Jep! Græsset er bestemt grønnere herovre :D
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#27 DarkLight 20 år siden

#24, funktionel ? den må du lige forklare ?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#28 El vez 20 år siden

Nåhja ok skulle måske have skrevet robust istedet.. Mener bare den ikke falder fra hinanden for et godt ord.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#29 filmz-Mifan 20 år siden

Til #3 og andre der har kæmpet med at få Gollum ud af deres giftset, er her en guide til hvordan det kan gøres:
http://www.sideshowtoy.com/cgi-bin/category.cgi?ca...
~ Mifan
Gravatar

#30 DarkLight 20 år siden

#29, ja hvis man vil smadre boxen er det den guide man skal følge...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: