“Rocky Balboa” er et gensyn med blandede følelser. Søger man overraskelser, er det nok ikke det rette sted at lede. Filmen er en ujævn gentagelse af tidligere tiders kassesucceser men formår takket være sin vægtning af dramaet og et magert manuskript ikke for alvor at vise sin råstyrke men høster trods alt point for sit mod.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 filmz-Bruce 17 år siden

#30 Man bliver klogere med alderen :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#32 mr gaijin 17 år siden

#31 Jeg tror nu det forholder sig omvendt for boksere, der satser på en lang karriere :P
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#33 lassep 17 år siden

Hedder hans søn ikke Rocky Jr. og ikke Robert??
Gravatar

#34 duuk74 17 år siden

Bryder mig heller ikke om den. Kan egentlig godt lide nogle af ideerne i filmen, bare ikke måden det er udført på. Og så synes jeg også det et STORT problem, den måde man har strukturet filmen/historien på, hvilket anmelderen også påpeger.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#35 Silver666 17 år siden

Jeg skal se den imorgen glæder mig :)
33.lassep Rocky's rigtige navn er 'Robert Rocky Balboa'
.Det bliver nævnt i Rocky V af promoter George Washington Duke
.Og sønnen er jo opkaldt efter hans far så både Rocky Jr og Robert er rigtig at kalde ham ;)
Gravatar

#36 Starbrow 17 år siden

I must break you
Gravatar

#37 gladiator 17 år siden

Er der nogen som kna opfriske min hukommelse omkring Rocky 4????

Gerne hvad der sker efter Apollos død, og så eller resten OGSÅ slutningen, for jeg faldt desværre i søvn igår under den, da 3+ viste den!!!! CRAP, og jeg skal jo se 5'eren idag :)
Gravatar

#38 filmz-adonis 17 år siden

#37.
Apolly bliver dræbt af Dolph Lundgren i ringen. Rocky vil have hævn. Rocky træner hårdt i Rusland. Rocky tager imod en masse tæsk fra Lundgren - men smadrer Dolph til sidst - og redder verden fra den kolde krig.


[Spoiler indsat af admin.]
Gravatar

#39 inflector 17 år siden

#38 en sand helt:)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#40 gladiator 17 år siden

# 38 adonis

tusind tak, nu er jeg klar til 5'eren hehe :)

Skriv ny kommentar: