“Signs” er en film der helt sikkert vil finde sit publikum her og nu, men på længere sigt er holdbarheden tvivlsom, fordi når/hvis man ser den igen, vil man før eller siden opdage at “Signs” er nedladende over for sit publikum. Men på den anden side har filmen nogle meget spændende og underholdende scener, som vil kunne få de små hår i nakken til at stritte hos de fleste biografgængere.

“Signs” vil desværre ikke være sin stand bekendt og prøver at udgive sig for noget som den ikke er. Derfor bliver filmen en gang blandede bolsjer. Der er en lille håndfuld som smager rigtigt godt, men de dårligste er desværre i overtal, og derfor sidder man med en mærkelig smag i munden bagefter.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Skobbolop 21 år siden

hmm..jeg tror nu jeg vil ind og se den i biografen..men ejg har nu ikke de store forventninger til den...
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#2 filmz-toxoid 21 år siden

Jeg har set den onsdag som snigpremiere i Lyngby + et fordrag om korncikler, som faktisk var rigtig godt og lage godt op til filmen.

Selve filmen var ok, der var nogle gode gys undervejs
Flere af tøserne sad og skreg i salen hehe

Slutningen hmm

Det var vist gjort mere ud af rejsen gennem filmen end målet/slutningen.

men ialt en ok film, med et par gode gys
Gravatar

#3 filmz-Lucifer 21 år siden

Pragtfuld anmeldelse.
Rart at se der er nogen der både ser en film for filmens skyld, og samtidig kigger "bag lærredet" på de processer der foregår hos instruktøren.

Mere af den kaliber, tak! Her ville Frid sq komme til kort...
Gravatar

#4 filmz-H0sTiLe 21 år siden

lyder lovende - glæder mig :D
Gravatar

#5 Michael Andersen 21 år siden

#3
Mange tak for de rosende ord. Det er rart at få noget feedback på det man går og laver.

Så der vil helt sikkert komme mere af den kaliber fra min side. :)

#4
Lyder lovende - gælder mig

Jeg vil lige minde dig om, at der finde to anmeldelser til "Signs". Hvor den ene er, skal vi sige mindre positiv over for filmen, end den anden er. Jeg tror, at den du har kommenteret med Lyder lovende er den anden, fordi den jeg har skrevet er ikke tilhænger af "Signs". :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#6 chandler75 21 år siden

Det er min som er tilhænger af "Signs".
Forøvrig rigtig god og gennemtænkt anmeldelse af Michael Andersen. Selvom han selvfølgelig tager fejl - "Signs" er en fremragende film. :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#7 filmz-vassago 21 år siden

Det er en ok film, bedre end så mange andre, men den lever slet ikke op til de forventninger man har til ham som instruktør.

Han leverede varen i "Den 6. sans" og "Unbreakable", men filmen her kan slet ikke sidestilles med dem. Den er alt for forudsigelig, og han ødelægger stemningen ved at afsløre og vise for meget, man er på intet tidspunkt forvirret eller forundret - alt kører bare på skinnner, det synesjeg er lidt synd når hans to forrige film var så kanon-fede.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#8 Michael Andersen 21 år siden

Der fik du den, Chandler75. Læs hvad Vassago skriver! 2 imod 1! :)

Ja, det er sjovt, der er så stor forskel på vores "Signs" anmeldelser (læs opfattelse af filmen), men det er vel også en af grundene til, at vi holder så meget af film generalt.





Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#9 filmz-H0sTiLe 21 år siden

aha. det forklarer jo en del.
Gravatar

#10 filmz-Erroneus 21 år siden

Den er feeeeeee, fede chock effekter og den overrasker i mange steder og så en der godt filmet. Hvis man ikke skriger som en tøs i den her film, har man set for mange thrillers. Og h0stile tæller ikke med her, for han whiner som en bitch altid ;)
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.

Skriv ny kommentar: