“Sprængfarlig bombe” er en tynd kop te iblandet et par fnis og en vaklende historie. Med det i baghovedet er det ironisk, at den handler om en mand, der vil have sine biografpenge tilbage, fordi filmen var noget lort. På den måde lykkes det faktisk alligevel filmholdet at lave en meta-kommentar…

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 Patriarch 17 år siden

Så længe Davenport med jævne mellemrum poster hotties på må og få så skal han ikke have flade :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

#42 17 år siden

#39 Admin.: Jeg er enig! Nu var det ikke mig der startede med at love flade til andre brugere. Jo, til Nikolai Lie Kaas måske, men mig bekendt er han ikke bruger. Bemærk også, at jeg ikke har reageret på, at nogen i #26 skriver, at jeg er "til grin".

Det er meget udbredt på Filmz, at der sidder nogle små politimænd, der kaster sig over en, hvis man har en anderledes holdning end de selv eller gennemsnittet. Jeg skriver ofte noget, som nogle vil betegne som firkantet - endog ekstremt - men jeg bruger aldrig skældord/trusler el. lign. mod andre, med mindre de selv gør det først (som det skete i #20). Men i så fald har jeg sgu svært ved at la' være.
Gravatar

#43 filmz-vassago 17 år siden

Nu var det heller ikke møntet på dig - men et udbrud mod "mundhuggeriet" :) som jeg synes hærger forummet i ny og næ. Hvor diskussionen, af og til, kommer til at omhandle dem der diskuterer, og ikke så meget det man diskuterer.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

#44 17 år siden

Tilføjelse: Nu bliver jeg også svinet lidt i #38, men der er det da i det mindste en god joke.

#45 17 år siden

43: Jeg ved godt, at det ikke var møntet (specielt) på mig. Jeg ville sådan set også blot erklære mig enig.
Gravatar

#46 blahblah 17 år siden

JON, dine meninger var nu ikke ekstreme overhovedet, de var bare ubegrundede.
Gravatar

#47 filmz-vassago 17 år siden

#46: man kan ikke altid begrunde alt, jeg kan f.eks overhovedet ikke klare Martin Lawrence - uden at kunne forklare hvorfor :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

#48 17 år siden

Netop. Som også Bruce meget rigtigt har påpeget.

Nå, men lad os tage en våbenhvile og begynde på en frisk!

Nikolai Kaas er en nar, og han skal have på munden :-)
Gravatar

#49 Michael Andersen 17 år siden

#47 Det er jo fordi du er racist, mand.
Smile, you son of a bitch!

#50 17 år siden

48-49: Man kan sige meget om Martin Lawrence, men det behøver man ikke... Ud over at han er god til at spille neger.

Skriv ny kommentar: