“Sprængfarlig bombe” er en tynd kop te iblandet et par fnis og en vaklende historie. Med det i baghovedet er det ironisk, at den handler om en mand, der vil have sine biografpenge tilbage, fordi filmen var noget lort. På den måde lykkes det faktisk alligevel filmholdet at lave en meta-kommentar…

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 filmz-Bruce 17 år siden

#30 Jo det er en selvfølge. Kan godt se, jeg måske var lidt hurtigt der :) Formodede det var lidt i Cruise stilen, irritationen over manden privat, men Kaas er jo ikke ligefrem meget i medierne.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#32 blahblah 17 år siden

Præcist, og det vi får at vide er jo ofte fra alle de der sladder blade man alligevel ikke kan stole på ;)
Gravatar

#33 duuk74 17 år siden

Jeg siger af princip nej tak til Danske film :)

(med mindre der kommer en Pelle Erobren, Festen eller Pusher igen)
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#34 Herrguth 17 år siden

#22 Jeg har set "Sprængfarlig Bombe" til forpremiere i sidste uge, og jeg synes det var en OK film. Den er meget sjov, men det er også det. Rollerne er meget overspillede (især af Ulrich Thomsen), men det gør egentlig ikke noget, da jeg tror det er meningen de skal fremstå meget karikerede. Jeg synes at filmen er værd at se for dialogen, ikke for handlingen. Jeg synes det var befriende at kunne sidde bare og grine, fordi det virkelig VAR sjovt...
Gravatar

#35 filmz-bullettooth 17 år siden

34#....tja vi er også ret enige i vurderingen...det jo bare en film......!!
--------- for rent ---------

#36 17 år siden

26: I din verden, ja.
Gravatar

#37 filmz-vassago 17 år siden

Måske man kunne tale pænt til hinanden her, mens man sviner andre til, eller... hmmm. Det jeg mener er, kan man ikke skære ned på de skarpe bemærkninger?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#38 blahblah 17 år siden

Ved ikke om jeg ville kalde JONs kommentare for "skarpe" :D
Gravatar

#39 filmz-vassago 17 år siden

Nu vil jeg ikke sætte navne på, og det er også mere generelt, sker efterhånden i mange tråde. Synes ikke det er passende at tale om øretæver i et forum, eller for den sags skyld at blive personlige. Man kan godt være meget uenige uden at man behøver at kolliderer med 180kmt :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#40 DarkLight 17 år siden

OT:
Heyhey! Det er lang tid siden jeg har været andet end sød!
Hmm faktisk for lang tid siden. Davenport, kom lige herhen, så du kan få et par flade :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: