“Taken 2” er ikke noget filmisk mesterværk, men det er forbistret god underholdning med ægte kultpotentiale, og det skyldes først og fremmest den evigt seje Liam Neeson. Ingen kan levere dumme replikker med så meget overskud som ham, såsom når hans datter spørger, om hun skal stoppe for politiet, og han svarer: ”Nej, jeg har lige skudt én af dem”. Det lyder bare så råt! Kunne du lide den første “Taken”, så er toeren et must – og så længe Liam Neeson er med, så er jeg også mere end frisk på en treer!

Se også: Filmz TV: “Taken 2”-interviews med Liam Neeson og instruktøren!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 Batsy 11 år siden

Hvad betyder Shut da fuck? :( Selv Arnie kan forstås bedre altså.... hø
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#52 Kyllingebenet 11 år siden

Batsy (51) skrev:
Hvad betyder Shut da fuck? :( Selv Arnie kan forstås bedre altså.... hø


Haha, sjovt nok skulle jeg lige til at kommentere på netop den del, men du kom mig i forkøbet.

Doc Doom (50) skrev:
Og hvad fanden betyder "har kommentere på"? Er det swahili? Hvis du vil sige noget på dansk, så er det "har kommenteret ", som du burde forsøge at famle dig frem til.


Synes det er lidt at skyde sig selv i foden, når man selv skriver på "swahili", du snakker om at have bedre ting at give dig til ude i den virkelige verden, men hvis du gerne vil gå op til tastefejl her på Filmz.dk, så værsgo.

Synes egentlig det er sjovt, at der kan komme sådan en hjernedød diskussion ud af en enkelt sætning fra min side af, men nogle mennesker har så små egoer at de føler sig stødt over ingenting.

... dog er det helvedes underholdende. ;)
Gravatar

#53 doom WAD 11 år siden

Kyllingebenet (52) skrev:
Synes det er lidt at skyde sig selv i foden, når man selv skriver på "swahili"


Det er noget, det kaldes et sprog. Der findes også andre sprog, fx. fransk, som tales i noget der hedder Frankrig.

Kyllingebenet (52) skrev:
men hvis du gerne vil gå op til tastefejl


Du burde lære at skelne mellem tastefejl og stavefejl / sproglige fejl. Der er en verden til forskel. Det ene er for klodsede fingre, det andet er forbeholdt EB's online-skribenter og amøber.

Kyllingebenet (52) skrev:
at kommentere på


Du fremturer på swahili, desværre er jeg ikke kyndig udi eksotiske sprog.

Kyllingebenet (52) skrev:
dog er det helvedes underholdende


... mens ufrivillig swahilering nærmere er sørgeligt.
Gravatar

#54 doom WAD 11 år siden

Kyllingebenet (52) skrev:
der kan komme sådan en hjernedød diskussion ud af en enkelt sætning fra min side


Når man på et online-site indleder overfor en fremmed, som du gjorde, kan jeg ikke opfatte det anderledes, end at man vil diskussionen. Dér fik du så dit ønske opfyldt.
Gravatar

#55 Kyllingebenet 11 år siden

Doc Doom (53) skrev:
Du burde lære at skelne mellem tastefejl og stavefejl / sproglige fejl. Der er en verden til forskel. Det ene er for klodsede fingre, det andet er forbeholdt EB's online-skribenter og amøber.


Taget i betragtning af, at du har haft brug for 9 rettelser (og ligeledes 10 rettelser i din første kommentar til mig), for at skrive så meget bullshit om tastefejl og skrivefejl og hvad ved jeg, så synes jeg måske at du ikke ligefrem fremstår som en troværdig person, der kan belære andre om deres fejl. ;) Men hey, det skyldes vel klodsede fingre? Eller er du også en amøbe, ligesom alle os andre herinde?

Men jeg er her for at diskutere film, og ikke for at diskutere med folk med skrøbelige egoer, så jeg trækker mig her ( du må godt kalde det at give op - whatever fits you best). Men du må hjertens gerne blive ved med at gå apeshit, hvis du føler for det... og det gør du jo.

Så gå amok - jeg er sikker på, at jeg ikke er den eneste der griner af det. :)
Gravatar

#56 Lord Beef Jerky 11 år siden

Alle kan komme til at skrive tingene lidt for hurtigt herinde, og sproglige fejl kan ligeledes opstå. Jeg er dog helt sikker på, at alle forstår Kyllingebenet samt Doc Doom fint, så skal vi ikke sige at den skid er slået og komme videre?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#57 doom WAD 11 år siden

#56: En sand diplomat. Jeg giver dig ret og vil gerne hermed give Kyllingebenet en undskyldning. Jeg kogte over.
Gravatar

#58 Kyllingebenet 11 år siden

Doc Doom (57) skrev:
#56: En sand diplomat. Jeg giver dig ret og vil gerne hermed give Kyllingebenet en undskyldning. Jeg kogte over.

Gjorde vi begge to, så fuck det. :)
Gravatar

#59 doom WAD 11 år siden

:-)
Gravatar

#60 whysoserious 11 år siden

Denne anmeldelse gav mig vist "lidt" for høje forventninger. For hold da helt k... hvor jeg kedede mig! :/ Elskede 1`eren, men her følte jeg det hele var ligegyldigt, intet nyt under solen.

Øv!

Skriv ny kommentar: