“Taken 2” er ikke noget filmisk mesterværk, men det er forbistret god underholdning med ægte kultpotentiale, og det skyldes først og fremmest den evigt seje Liam Neeson. Ingen kan levere dumme replikker med så meget overskud som ham, såsom når hans datter spørger, om hun skal stoppe for politiet, og han svarer: ”Nej, jeg har lige skudt én af dem”. Det lyder bare så råt! Kunne du lide den første “Taken”, så er toeren et must – og så længe Liam Neeson er med, så er jeg også mere end frisk på en treer!

Se også: Filmz TV: “Taken 2”-interviews med Liam Neeson og instruktøren!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 elitehater 11 år siden

KasperBS (7) skrev:
elitehater (4) skrev:
KasperBS (1) skrev:
Lyder godt! 5 stjerner er meget. Men er sikker på at det er fuldt fortjent denne gang:)
(Kan stadigvæk kun være bedre en "Dredd"!)
Var vild med den første, så skal helt sikkert ind og se den.


Tror vi har forstået at Dredd ikke var din kop the, du behøver ikke bringe den på bane alle steder du poster ;)


Haha I know:) Er stadigvæk forbløffet over filmz-folkenes jubel over "Dredd"


Har selv Ghost Rider 2 som standarden hvorimod al dårligdom bør måles... Så du synes Dredd får en høj score på Ghost Rider 2 scalaen? :)
Gravatar

#12 elwood 11 år siden

Synes det er sjovt at den her kommentar eller ligende altid nævnes når store talentfulde skuespiller medvirke i ting som det her.

uransagelige årsager fik en af verdens bedste mandlige skuespillere til at acceptere hovedrollen.

hvis man skal tro på, hvad han selv siger, så synes han bare det er skide skægt og tage sådanne rolle en gang i mellem, en rolle der ikke er så krævende udi skuespillet, men hvor han blot kan få lov til og slå sig løs, og jeg tænker at selv om man er stort navn i Hollywood, så vil man da også gerne slå sig løs i nogle andre roller en gang i mellem.

Glæder mig nu til og få den set ved lejlighed, men Looper er lige lidt højere på min must see liste nu her.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 Ericmase 11 år siden

elwood (12) skrev:
Glæder mig nu til og få den set ved lejlighed, men Looper er lige lidt højere på min must see liste nu her.


Og det burde også forblive! Glæd dig! Fremragende film!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#14 BN 11 år siden

elwood (12) skrev:
hvor han blot kan få lov til og slå sig løs


Du mener: slå løs på andre!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#15 Morpheus 11 år siden

Jeg er så enig i anmeldelsen. Er lige kommet hjem fra forpremiere i Biocity Aalborg og er lige så vild med den som 1'eren, som jeg ville have ønsket jeg havde set i biffen.

2'eren er ikke helt på niveau med 1'eren, men det er rigtig tæt på. At de får et så ens plot til at fungere igen, især med datterens del, synes jeg er fabelagtigt. Jeg glæder mig til et gensyn!
Gravatar

#16 Hr. Nielsen 11 år siden

Taken (den første) var en okay lille actionfilm. Intet særligt, men dog underholdende. Jeg gav den 7/10.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#17 filmkorn.dk 11 år siden

Dybt uenig med anmelderen.

Makværk! Elendig!

Etteren var awesome, toeren er alt andet end det.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#18 x marks the spot 11 år siden

Er enig med #17.
Den var direkte kedelig. Etteren var rigtig god underholdning, men denne her havde ikke en gang et klimaks. Hovedskurken er jo en tøsedreng.
"Do, or do not. There is no try".
Gravatar

#19 Richard Burton 11 år siden

Så det her fra Politiken, er en anmeldelse?

http://politiken.dk/ibyen/film/ECE1771641/liam-nee...

Man skulle have været uddannet! Hvilken loppetjans!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#20 Hr. Nielsen 11 år siden

#19 Kære søde ven;) Det var jo netop denne anmelder jeg engang 'tillod' at kritisere her på siden, pga hans i mine øjne, totalt latterlige anmeldelse af Salt. Ikke fordi han ikke kunne lide den, men pga tåbelige argumenter, som gav mig tanken om at manden blot ikke kunne 'tåle' at the bad guys var betonkommunister (de er nu engang i mine øjne stadig gode skurke!). Mindes jeg fik smæk for at kritisere ham og var du ikke blandt dem der kom med battet, for at nakke mig:-D Hmm, måske jeg husker forkert, men du har ret. Kæft en ringe anmeldelse!!!
I have my principles - And if you don't like them, I have others

Skriv ny kommentar: