Jovist, “Titanic” er sentimental og forudsigelig (og ikke blot, fordi vi alle sammen godt ved, at skibet vil synke), men al kritik forstummer, når James Camerons Oscar-sluger for alvor kommer op i gear og skildrer Titanics forlis med en autenticitet og intensitet, der får nerverne til at sitre, og det fænomenale cast opvejer Camerons noget kluntede dialog. Der udkommer mange vigtige BD-udgivelser i år, men næppe mange af samme kaliber som denne. “Titanic” er en regulær åbenbaring i 3D, lydsporet er fænomenalt, og udgivelsen rummer talløse timers pragtfuldt ekstramateriale. Hvis du er fan eller 3DTV-ejer, er udgivelsen simpelthen et must, og selv hvis du ikke forguder “Titanic”, bør du tage et nærmere kig på denne blændende Blu-ray.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 JannikAnd 11 år siden

The Insider (39) skrev:
Går aldrig glip af en chance for at brillere!
Du blir en god onkel en dag...
Gravatar

#42 MMB 11 år siden

JannikAnd (41) skrev:
Du blir en god onkel en dag...


!!!!!
Gravatar

#43 Mark M 11 år siden

Spoiler - Skibet rammer et isbjerg og synker ;)
Gravatar

#44 The Insider 11 år siden

#41, jeg er faktisk allerede onkel til to søde niecer og to søde nevøer. Er allerede begyndt at lade den ældste nevø vinde over mig i Fifa, undtagen når han spiler som Barcelona, så udraderer jeg ham 7-0.
War. War never changes.
Gravatar

#45 JannikAnd 11 år siden

The Insider (44) skrev:
#41, jeg er faktisk allerede onkel til to søde niecer og to søde nevøer. Er allerede begyndt at lade den ældste nevø vinde over mig i Fifa, undtagen når han spiler som Barcelona, så udraderer jeg ham 7-0.
Jeg hentydede mere til dine ubeskriveligt dårlige jokes - det hører sig til i enhver "onkel-pakke". At du så ikke kan slå dine nevø i Fifa, kommer ikke som en overraskelse :)
Gravatar

#46 The Insider 11 år siden

I know, man! Men eftersom jeg allerede er onkel, klingede din kommentar jo som "Johan, det kan godt være, at du efterhånden har været onkel i otte år, men eftersom du først en skønne dag bliver en god én af slagsen, må vi antage, at du har været en fuldkommen horribel mor/farbror i snart et årti", og det ville jo gøre ondt at have hængende! Desværre griner de ikke meget af mine jokes :-( Så er det godt, jeg kan lyde som Hugo...
War. War never changes.
Gravatar

#47 JannikAnd 11 år siden

The Insider (46) skrev:
I know, man! Men eftersom jeg allerede er onkel, klingede din kommentar jo som "Johan, det kan godt være, at du efterhånden har været onkel i otte år, men eftersom du først en skønne dag bliver en god én af slagsen, må vi antage, at du har været en fuldkommen horribel mor/farbror i snart et årti", og det ville jo gøre ondt at have hængende!
Det eneste, der overgår dine onkel-jokes, er din evne til at komme modparten i forkøbet. Du må være en fremragende skakspiller. Übermensch!

The Insider (46) skrev:
Så er det godt, jeg kan lyde som Hugo...
Det er også min métier! Desværre har det mistet sin glans, efter "Lilo & Stich" kom frem...
Gravatar

#48 The Insider 11 år siden

Det eneste, der overgår dine onkel-jokes, er din evne til at komme modparten i forkøbet. Du må være en fremragende skakspiller. Übermensch!

Den ene nevø er faktisk allerede begyndt at gå til skak og har vist sig at være lidt af et prodigy på området. Suk, snart har jeg mistet al min coolness... Men jeg vil sætte en ære i at introducere dem for en helvedes masse fede film!

Desværre har det mistet sin glans, efter "Lilo & Stich" kom frem...

Haha, præcis!! En anden dag, jeg kom på besøg hos min søster, spurgte de, om jeg ikke kunne "lyde som Stitch". Suk!
War. War never changes.
Gravatar

#49 JannikAnd 11 år siden

The Insider (48) skrev:


Haha, præcis!! En anden dag, jeg kom på besøg hos min søster, spurgte de, om jeg ikke kunne "lyde som Stitch". Suk!
Jeg græmmes...
Gravatar

#50 HonoDelLoce 11 år siden

Jeg kan, af egen erfaring, fortælle, at det også giver god bonus at imitere Yoda!

Det er i hvert fald et kæmpe hit hos mine to brødre på 10 år og deres venner ..

Især fordi de ikke aner, hvem Hugo er/var. Det trick måtte jeg lægge på hylden da ældste søster (der nu er 22) blev 13-14 år.. :(
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: