Jovist, “Titanic” er sentimental og forudsigelig (og ikke blot, fordi vi alle sammen godt ved, at skibet vil synke), men al kritik forstummer, når James Camerons Oscar-sluger for alvor kommer op i gear og skildrer Titanics forlis med en autenticitet og intensitet, der får nerverne til at sitre, og det fænomenale cast opvejer Camerons noget kluntede dialog. Der udkommer mange vigtige BD-udgivelser i år, men næppe mange af samme kaliber som denne. “Titanic” er en regulær åbenbaring i 3D, lydsporet er fænomenalt, og udgivelsen rummer talløse timers pragtfuldt ekstramateriale. Hvis du er fan eller 3DTV-ejer, er udgivelsen simpelthen et must, og selv hvis du ikke forguder “Titanic”, bør du tage et nærmere kig på denne blændende Blu-ray.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 doom WAD 11 år siden

#10: Helt enig, men jeg synes bare, at det del bal har været danset i 100 tråde før.
Gravatar

#12 The Insider 11 år siden

#6, tusind tak! :-)

#7, haha, det er Starship Troopers 3-anmeldelsen all over again! ;-)

#8, ja, jeg bemærkede, at underteksterne (især på 2D-udgaven) var en smule mindre end standardstørrelsen, men heldigvis ikke i direkte irriterende grad.
War. War never changes.
Gravatar

#13 Lord Beef Jerky 11 år siden

Den er dog lige lidt bedre end Battleship...
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#14 The Insider 11 år siden

Jeg glæder mig bare, til vi får en Prometheus-lignende prequel til "Battleship", der forbinder den med "Titanic".
War. War never changes.
Gravatar

#15 Lord Beef Jerky 11 år siden

#14 Haha, fremragende idé!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16 MOVIE1000 11 år siden

Enig en flot udgivelse, og især 3Dén var imponerende. mangler stadig at få mig tæsket igennem ekstrematerialet.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#17 Highland Park 11 år siden

MOVIE1000 (16) skrev:
... mangler stadig at få mig tæsket igennem ekstrematerialet.
Sig til hvis du har brug for en hjælpende hånd!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#18 Highland Park 11 år siden

... (tjek ovenstående eksempel, som også illustrerer, at 2D-billedsiden indimellem har mere billedinformation i siderne).
Du mener vel mindre billedinformation i siderne end på 3D-udgaven, ikke sandt?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#19 The Insider 11 år siden

#18, nej, tjek venstre side af billederne, hvor man kan læse hele skibsnavnet på 2D-billedet, men ikke på 3D-billedet :-)
War. War never changes.
Gravatar

#20 Highland Park 11 år siden

Min fejl, jeg fik åbenbart byttet rundt på billederne. Pinligt. :/
Tid til kaffe...
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: