Jovist, “Titanic” er sentimental og forudsigelig (og ikke blot, fordi vi alle sammen godt ved, at skibet vil synke), men al kritik forstummer, når James Camerons Oscar-sluger for alvor kommer op i gear og skildrer Titanics forlis med en autenticitet og intensitet, der får nerverne til at sitre, og det fænomenale cast opvejer Camerons noget kluntede dialog. Der udkommer mange vigtige BD-udgivelser i år, men næppe mange af samme kaliber som denne. “Titanic” er en regulær åbenbaring i 3D, lydsporet er fænomenalt, og udgivelsen rummer talløse timers pragtfuldt ekstramateriale. Hvis du er fan eller 3DTV-ejer, er udgivelsen simpelthen et must, og selv hvis du ikke forguder “Titanic”, bør du tage et nærmere kig på denne blændende Blu-ray.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 Michael Andersen 11 år siden

The Insider (19) skrev:
#18, nej, tjek venstre side af billederne, hvor man kan læse hele skibsnavnet på 2D-billedet, men ikke på 3D-billedet :-)


I siderne på 3D-film er indimellem mere information (alt afhængig af hvor stor 3D-effekten er), så det er ikke fordi dit screenshot kun gengiver det ene af de to 3D-billeder?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#32 Kyllingebenet 11 år siden

Skibet synker til sidst i filmen :)
Gravatar

#33 The Insider 11 år siden

#31, jeg kan ikke forestille mig, at SÅ meget side-billedinformation ville gå tabt på det ene af de to 3D-billeder. Hvis det komplette 3D-billede gengav lige så meget sideinformation på det eksempel, jeg har taget, ville der være en enorm, slående uoverensstemmelse mellem de to 3D-billeder. Men der er flere tilfælde, hvor der netop ikke går ting tabt i siderne - det veksler, derfor jeg også skriver "indimellem" :-)
War. War never changes.
Gravatar

#34 Michael Andersen 11 år siden

#31
Ja, det er måske nok for stort, selvom det godt kunne passe med at den ekstra information sad i siden hvor skibet skød frem. Er forskellen den samme med briller på?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#35 The Insider 11 år siden

Smed lige skiven igen og fandt det præcise øjeblik igen, men kun fordi det er dig, Michael! ;-) Men ja, forskellen er den samme, og billedinformationen i siden mangler stadig (mens der, som sagt og som vist i billedet, er mere information i top og bund). Men altså, jeg klager slet ikke. Jeg synes hverken, at jeg savner noget i billedet, når jeg ser 3D- eller 2D-udgaven. Jeg er glad for, at 3D-udgaven udfylder hele min skærm, så jeg kan leve mig så meget ind i 3D-oplevelsen som muligt, og når nu Cameron selv har blåstemplet billedkompositionen (ellers havde sagen været en anden).
War. War never changes.
Gravatar

#36 The Insider 11 år siden

Er i øvrigt overrasket over, at der endnu ikke er blevet lavet nogen fjoget joke omkring, at 3D-udgaven i eksemplet har fået beskåret et "tit". Hov, det kom jeg sgu lige til :-/
War. War never changes.
Gravatar

#37 doom WAD 11 år siden

Hvornår introducerer Filmz en synes godt om / thumbs up funktion, a la Facebook og mange andre? Det kunne man tit have brug for, istedet for at skulle skrive "ha ha"
Gravatar

#38 Michael Andersen 11 år siden

#35
Tak fordi du tog brillerne på :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#39 The Insider 11 år siden

Går aldrig glip af en chance for at brillere!
War. War never changes.
Gravatar

#40 MMB 11 år siden

Seriøst...

Skriv ny kommentar: