Jovist, “Titanic” er sentimental og forudsigelig (og ikke blot, fordi vi alle sammen godt ved, at skibet vil synke), men al kritik forstummer, når James Camerons Oscar-sluger for alvor kommer op i gear og skildrer Titanics forlis med en autenticitet og intensitet, der får nerverne til at sitre, og det fænomenale cast opvejer Camerons noget kluntede dialog. Der udkommer mange vigtige BD-udgivelser i år, men næppe mange af samme kaliber som denne. “Titanic” er en regulær åbenbaring i 3D, lydsporet er fænomenalt, og udgivelsen rummer talløse timers pragtfuldt ekstramateriale. Hvis du er fan eller 3DTV-ejer, er udgivelsen simpelthen et must, og selv hvis du ikke forguder “Titanic”, bør du tage et nærmere kig på denne blændende Blu-ray.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Ericmase 11 år siden

Ja.
Slutningen på filmen var nu sørgelig, men den slår ikke denne dødscene i COD: MW3 (undskyld for de der memes, men det er desværre sandt (hvis man spørger mig, hehe))!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#2 SpielbergFreak 11 år siden

Jeg er ligeledes en af de tøsedrenge der synes dette er en vidunderlig film! Jeg har lige købt den på BD, og kan ærligt sige at dette er en af de flotteste transfers jeg nogensinde har set!
Gravatar

#3 doom WAD 11 år siden

Hva' godt skal det gøre, når selve filmen bare så mega elen...

Nej, jeg skal nok la' være :-)
Gravatar

#4 doom WAD 11 år siden

#1: Det er da intet i forhold til DENNE emotionelle dødsscene:

Gravatar

#5 Ericmase 11 år siden

Doc Doom (4) skrev:
#1: Det er da intet i forhold til DENNE emotionelle dødsscene:



A least better, haha! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#6 wiseguy 11 år siden

Flot anmeldelse Johan - Jeg er 100% enig :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#7 Slettet Bruger [1284967109] 11 år siden

Hey, boob-billede i anmeldelsen, så behøver man ikke at se filmen. :D
Gravatar

#8 T-1000 11 år siden

Er underteksterne på blu-rayen ikke ret små?

Ellers genial udgivelse :-)
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Gravatar

#9 doom WAD 11 år siden

Så er det bare at bestille billet. Bedre end filmen!

http://m.business.dk/article.pml?guid=22781305
Gravatar

#10 Lord Beef Jerky 11 år siden

Jeg har nu aldrig været den store tilhænger af filmen. Jeg plejer altid at bruge den som eksempel, når jeg skal beskrive middelmådighed, og kalder den jævnligt den mest middelmådige film nogensinde... en dejlig skæv betegnelse. 3/6.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: