Ligesom den første sæson af “The Walking Dead” springer tv-seriens anden årgang ud af starthullerne med manér, men den bliver gradvist mindre ambitiøs og mindre uhyggelig. På trods af et par solide afsnit og flere effektive øjeblikke er sæsonen alt i alt en noget blandet landhandel, og hvis “The Walking Dead” ikke skal ende som en fodnote i gysergenrens leksika, skal den 3. sæson dæleme levere varen. Seriens fans vil formentlig købe denne udgivelse under alle omstændigheder, og de kan glæde sig over, at afsnittene både ser godt ud og lyder godt på Blu-ray, samt at ekstramaterialet er ganske hæderligt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 Highland Park 11 år siden

http://www.dr.dk/OmDR/Kontakt_DR/spoergsmaal/TV/20120808112501.htm skrev:
Vi forventer at kunne sende tredje sæson af 'The Walking Dead' i slutningen af 2012 eller i starten af 2013.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#42 doom WAD 11 år siden

Spankzabunch
Gravatar

#43 davenport 11 år siden

Er også interesseret i at høre om det kan betale sig fra hjemmesiden. Det lyder som et fedt spil!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#44 The Insider 11 år siden

#39, don't know... men det pudsige var, at det umiddelbart var billigere at købe episoderne enkeltstående end et helt sæsonkort på PSN.
War. War never changes.
Gravatar

#45 MMB 11 år siden

The Insider (44) skrev:
#39, don't know... men det pudsige var, at det umiddelbart var billigere at købe episoderne enkeltstående end et helt sæsonkort på PSN.


Hvad kostede spillene og sæsonkortet?
Gravatar

#46 The Insider 11 år siden

#45, episoderne kostede 39,95 kroner pr. stk. Så vidt jeg erindrer, kostede sæsonkortet over 200, da jeg købte episoderne.
War. War never changes.
Gravatar

#47 MMB 11 år siden

The Insider (46) skrev:
#45, episoderne kostede 39,95 kroner pr. stk. Så vidt jeg erindrer, kostede sæsonkortet over 200, da jeg købte episoderne.


Okay, mange tak! :) Det må tjekkes ud. Btw, så tjek fodboldtråden og opret et hold!
Gravatar

#48 Highland Park 11 år siden

#46: Så vidt jeg kan se, kan episoderne ikke længere købes enkeltvis. Til gengæld er prisen på sæsonkortet ca. 142 kr.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#49 MMB 11 år siden

Hvor længe gælder sæsonkortet?
Gravatar

#50 The Insider 11 år siden

#47, tør ikke! Det vil jinxe mig for hårdt!

#49, tror bare det giver dig alle fem episoder. For 142 kroner er det billigere end at købe alle fem afsnit enkeltvis.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: