Det bør være strafbart at lave så rædderlige film som “Winnie & Karina – The Movie”. Alligevel bilder jeg mig selv ind, at Regnar Grasten har fat i noget af det rigtige økonomisk set, da den formentlig nok skal lokke folk i biografen. Det er svært at forestille sig andet end dårlig omtale, og derfor vil mange sikkert tage ind og se giraffen. Om det er en beregnede lille genistreg fra Grastens side eller ej er såment også underordnet, da filmen i sig selv dumper resolut på alle planer.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Skeloboy 14 år siden

#9 - hehe, fedt:)

Jeg ved sgu ikke lige om jeg er den typiske Winnie og Karina-fan: 28 år, elsker Bergman, Chaplin, Solondz, Trier, Capra osv...hører masser af mædl...og er flad af grin over Winnie og Karina:)
Gravatar

#12 I.F.F. 14 år siden

jeg kan erklaere mig 100% enig med PredatorX
Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#13 Riqon 14 år siden

Jeg føler allerede, jeg har set filmen - var der ikke 3-4 klip med dem før Harry Potter? Umiddelbart har jeg svært ved at fange, hvad de sider. "Nej, din skide slamfisse, det er da møgnedern" synes at være essensen, men egentlige punchlines er der da vist ikke.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#14 Patriarch 14 år siden

#10

Jeg tror du griber det helt forkert an. Som en gut fra Amager må du da kunne sætte pris på at amagertæver endelig får deres retmæssige plads på den nationale scene :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#15 MOVIE1000 14 år siden

#10 tror aldrig vi har været så enige før som NU.

de spiller det fandme så plat at det ikke engang er sjovt også deres åndsvage accent de prøver men er ikke i nærheden af at være sjove.

ligsom at høre en københavnsk klovn (cirkus) med fransk accent man får lyst til at kaste sit sæde i hovedet på dem.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#16 ajust 14 år siden

Auch!
Gravatar

#17 filmz-RJ 14 år siden

Hvor er det dog jammerligt ringe og fuldstændig ligegyldigt det de to laver. Talentløse og nærmende det stupide.
King Kong is not my grandpa
Gravatar

#18 Nicki52 14 år siden

Linda P. er sjov, men Winnie er ikke.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#19 Bony 14 år siden

Grr.. Jeg havde skrevet en sviner på mindst 500+ ord, men så lavede jeg en dum copy-paste fejl så jeg mistede det. Kort af det lange:

Linda P. er røvirriterende og slet ikke sjov. Deres "sketches", f.eks. fra serien "Piger på prøveløsladelse", er noget af det mest tåkrummende stupide jeg nogensinde har set og slet ikke sjovt. Jo, måske lidt sjov, på den patetiske måde, idet det faktisk kan være ganske underholdende, at opleve hvor dybt nogen mennesker kan synke. De er for mig lavmålet af humor, det lavest rangerende og direkte usmageligt!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#20 Nicki52 14 år siden

Bony (19) skrev:
Linda P. er røvirriterende og slet ikke sjov.
Hvis du aldrig hare været til en af hendes, kan du ikke bedømme.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: