Det bør være strafbart at lave så rædderlige film som “Winnie & Karina – The Movie”. Alligevel bilder jeg mig selv ind, at Regnar Grasten har fat i noget af det rigtige økonomisk set, da den formentlig nok skal lokke folk i biografen. Det er svært at forestille sig andet end dårlig omtale, og derfor vil mange sikkert tage ind og se giraffen. Om det er en beregnede lille genistreg fra Grastens side eller ej er såment også underordnet, da filmen i sig selv dumper resolut på alle planer.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Bony 14 år siden

#20 - Hvis jeg aldrig har været til en af hendes hvad..? Hvis du mener stand-up shows, så har jeg set hende live, hvilket var en kæmpe skuffelse. Kedeligt nok, var det primært de klichéfyldte jokes der var sjovest, hvilket jeg synes siger lidt om hende som komiker.

Af en eller anden grund, mandschauvinistiske grunde undtaget, så har jeg endnu til gode, at opleve en sjov kvindelig komiker på den danske stand-up scene. Hverken Mette Lisby, Linda P eller Audrey Castañeda, som lige er de eneste jeg kan komme i tanke om på nuværende tidspunkt, finder jeg særlig sjove. Dog vil jeg indrømme, at af de tre, der har Audrey Castañeda bragt flest grin frem hos mig.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#22 wimmie 14 år siden

#20
Så man kan ikke bedømme ud fra hvad man har set hende i....hmmmm.... :/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#23 Nicki52 14 år siden

Bony (21) skrev:
#20 - Hvis jeg aldrig har været til en af hendes hvad..? Hvis du mener stand-up shows, så har jeg set hende live, hvilket var en kæmpe skuffelse. Kedeligt nok, var det primært de klichéfyldte jokes der var sjovest, hvilket jeg synes siger lidt om hende som komiker.

Af en eller anden grund, mandschauvinistiske grunde undtaget, så har jeg endnu til gode, at opleve en sjov kvindelig komiker på den danske stand-up scene. Hverken Mette Lisby, Linda P eller Audrey Castañeda, som lige er de eneste jeg kan komme i tanke om på nuværende tidspunkt, finder jeg særlig sjove. Dog vil jeg indrømme, at af de tre, der har Audrey Castañeda bragt flest grin frem hos mig.

Gamle, har du set Vicki Berlin? Hun er godt nok sjov.

"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#24 Bony 14 år siden

#23 - Ahh, hende havde jeg helt glemt. Eller glemt og glemt, hun er ikke lige hvad jeg betegner som stand-up komiker. Men hvis hun er komiker i ordets forstand, ha ha her må jeg le, så er hun omtrent på samme niveau som Linda P. Jeg har aldrig fundet Vicki Berlin sjov - overhovedet!

Men jeg vil dog godt indrømme, at jeg ikke har set nogen stand-up shows med hende, så måske vil du mene, at jeg slet ikke kan bedømme om hun er sjov? Jeg har dog set hende i diverse TV-shows og der synes jeg generelt, at hun skabte sig konstant, på den her opmærksomheds søgende facon, som er helt til grin.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#25 Riqon 14 år siden

Bony (21) skrev:
Af en eller anden grund, mandschauvinistiske grunde undtaget, så har jeg endnu til gode, at opleve en sjov kvindelig komiker på den danske stand-up scene. Hverken Mette Lisby, Linda P eller Audrey Castañeda, som lige er de eneste jeg kan komme i tanke om på nuværende tidspunkt, finder jeg særlig sjove. Dog vil jeg indrømme, at af de tre, der har Audrey Castañeda bragt flest grin frem hos mig.


Når det kommer til danske stand-uppere, så er jeg helt enig. Du kan tilføje Mette Frobenius til listen over uinspirerende pauseklovne. Ellen DeGeneres, derimod, kan godt få en god latter ud af mig - eller det kunne hun i hvert, før hun fik sit eget show. Jeg morer mig også vældig meget over Wanda Sykes. Men herhjemme mangler vi klart et feminint svar på Anders Mattesen.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#26 filmz-RJ 14 år siden

Jeg syns så i det hele taget at det ser temmelig skidt ud mht vores danske "komikere". De er overhovedet ikke sjove efter min mening. De står jo bare og skaber sig på en scene og ser dumme ud og så griner folk.
Jeg mener selv jeg har fin humor, men jeg gider altså ikke sidde og grine bare fordi andre gør det og griner da slet ikke af hvad som helst.
De såkaldte komikere kommer sjældent med noget egentlig sjovt.
Det skal desværre helst gå ud over andre mennesker, religion eller sex og kan man ikke underholde uden at røre disse emner, er man ikke en god komiker i mine øjne.
Tag Uffe Holm f.ex. Manden kan ikke stå på scenen uden at gå ind på disse emner og er derfor i mine øjne en ufattelig ringe "komiker".
King Kong is not my grandpa
Gravatar

#27 filmz-jonasgr 14 år siden

Så er der os som generelt har det svært med Stand Up. Der er dog enkelte undtagelser som Ricky Gervais, Jerry Seinfeld og Larry David.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#28 Nicki52 14 år siden

jonasgr (27) skrev:
Så er der os som generelt har det svært med Stand Up. Der er dog enkelte undtagelser som Ricky Gervais, Jerry Seinfeld og Larry David.

Jeg syntes ikke amerikanske eller britiske stand-up'per er sjove. Men en undtagelse er Eddie Murphy.

Nå, men nu skal jeg forberede mig til at se Winnie og Karina, jeg håber jeg får et billigt grin og håber også der er et fedt soundtrack for ellers kan det hurtigt blive kedeligt.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#29 Dragon_Claw 14 år siden

George Carlin forever!
Tony Montana: All I got in this world is my word and my balls. And I don't break 'em for nobody!
Gravatar

#30 dolphinfriendly 14 år siden

#28 Der er da mange gode amerikanske og britiske stand-up'ere. Personligt er mine favoritter umiddelbart Dennis Leary, Eddie Izzard og Richard Prior - det er en helt anden standard end den danske scene.

Skriv ny kommentar: