Det bør være strafbart at lave så rædderlige film som “Winnie & Karina – The Movie”. Alligevel bilder jeg mig selv ind, at Regnar Grasten har fat i noget af det rigtige økonomisk set, da den formentlig nok skal lokke folk i biografen. Det er svært at forestille sig andet end dårlig omtale, og derfor vil mange sikkert tage ind og se giraffen. Om det er en beregnede lille genistreg fra Grastens side eller ej er såment også underordnet, da filmen i sig selv dumper resolut på alle planer.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 Dragon_Claw 14 år siden

Nicki52 (38) skrev:
Nej, I syndes kun den er dårlig fordi I ikke voksede op med alle de ord som fjappe og... Ja, fjappe var det de brugte mest.


...



Tony Montana: All I got in this world is my word and my balls. And I don't break 'em for nobody!
Gravatar

#42 filmz-Megan Fox 14 år siden

De to tosser går vores licens penge blandt andet til.

Se det er hvorfor jeg ikke ...... ......
Gravatar

#43 wimmie 14 år siden

Definér ung?

Så man må ikke bedømme film hvis man ikke falder ind under den målgruppe som filmen henvender sig til?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#44 Nicki52 14 år siden

Antlion (40) skrev:
#38:

Nej, jeg ved den er dårlig fordi dette er noget af laveste humor, Danmark har at tilbyde. Og jo, jeg er ung, og er derfor vokset op med sådanne infantile bandeord. Hvorfor skulle det have nogen som helts indvirkning på ens opfattelse af filmen, når man allerede ved, at det bliver en usammenhængende omgang bræk?

Det er jo ikke en Trier film. Og den hænger altså sammen i handlingen. Det er bare deres sprog og adfærd der er noget galt med.

wimmie (43) skrev:
Definér ung?

Så man må ikke bedømme film hvis man ikke falder ind under den målgruppe som filmen henvender sig til?

Teenager. Og man må da gerne, men hvis den ikke er under ens målgruppe kan man bare sige det ikke var, istedet for at svine den til som om man havde høje forventninger til filmen og var blevet skuffet.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#45 wimmie 14 år siden

Jeg kan huske mig selv som teenager...jeg ville stadig have syntes de var rædselsfulde...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#46 Michael Andersen 14 år siden

#43
Så man må ikke bedømme film hvis man ikke falder ind under den målgruppe som filmen henvender sig til?


Hvis man læser svarene til Nicki52 i diskussionen til "Revolutionary Road", så er svaret nej.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#47 SpielbergFreak 14 år siden

JESUS CHRIST! Vidste ikke det var Søren Fauli der havde instrueret......... hvad laver han?!?!?!

Apropros ham, hvornår kommer De Skrigende Halse på DVD.... eller ja nu Blu_Ray for den sags skyld?
Gravatar

#48 Ericmase 14 år siden

Så har jeg været inde og se den. Den var da ret grinern. Mere kan jeg ikke finde på at sige om filmen. Nå, stjerner. 4/6.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#49 filmz-RJ 14 år siden

Når man ser på de økonomiske problemer DR har været (eller er??) i, så gir det da ikke en skid mening at smide penge i et så gigant hjernelamt projekt som denne film.

Det er ikke bare lav satire, det er gennemført uintelligent, grænsende til det retarderede. Og jeg ville føle mig flov og pinlig, hvis jeg havde været med til den gang bræk.
King Kong is not my grandpa
Gravatar

#50 Patriarch 14 år siden

#49

Jo, hvis den tjener penge.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: