Det bør være strafbart at lave så rædderlige film som “Winnie & Karina – The Movie”. Alligevel bilder jeg mig selv ind, at Regnar Grasten har fat i noget af det rigtige økonomisk set, da den formentlig nok skal lokke folk i biografen. Det er svært at forestille sig andet end dårlig omtale, og derfor vil mange sikkert tage ind og se giraffen. Om det er en beregnede lille genistreg fra Grastens side eller ej er såment også underordnet, da filmen i sig selv dumper resolut på alle planer.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 dewin 14 år siden

Hvis man tager ind og ser det lort, og støtter det og Regner Grasten med ét stk. billetindtægt og publikumsstatistik, så bør man give sig selv et los i røven... Grasten ved hvordan man tjener penge, hvilket denne film er et kerneeksempel på. Den skal nok lokke en masse "årh hvad, grineren mand, totalt pikkemand og tissekone sejt sagt" teenagere ind i mørket, så de lige kan lære lidt nye gloser som de kan sidde og råbe til hinanden i skolegården på mandag!

Rå voldtægt af filmmediet, grådig udnyttelse af filmmediet, og generelt buttfucking af alle de normer, som en ÆGTE filmskaber bør sætte sig.... men hvad forventer man af Regner Grasten?
Gravatar

#32 Michael Andersen 14 år siden

#31
Rå voldtægt af filmmediet, grådig udnyttelse af filmmediet, og generelt buttfucking af alle de normer, som en ÆGTE filmskaber bør sætte sig.


Er det dig, Winnie eller Karina?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#33 colette 14 år siden

Jeg læste i Berlingske Tidende, at filmen har fået økonomisk støtte fra Det Danske Filminstitut og Danmarks Radio. Jeg kan kun spørge mig selv, er det virkelig hvad vores skattekroner skal gå til?
Gravatar

#34 dewin 14 år siden

#33

.......... Det må bare ikke være sandt :-(
Gravatar

#35 Fynboen 14 år siden

Dragon_Claw (29) skrev:
George Carlin forever!


Det er så sandt som det er skrevet...
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#36 Nicki52 14 år siden

dewin (31) skrev:
Hvis man tager ind og ser det lort, og støtter det og Regner Grasten med ét stk. billetindtægt og publikumsstatistik, så bør man give sig selv et los i røven... Grasten ved hvordan man tjener penge, hvilket denne film er et kerneeksempel på. Den skal nok lokke en masse "årh hvad, grineren mand, totalt pikkemand og tissekone sejt sagt" teenagere ind i mørket, så de lige kan lære lidt nye gloser som de kan sidde og råbe til hinanden i skolegården på mandag!

Rå voldtægt af filmmediet, grådig udnyttelse af filmmediet, og generelt buttfucking af alle de normer, som en ÆGTE filmskaber bør sætte sig.... men hvad forventer man af Regner Grasten?

Hov, stop nu med at kritisere filmen så meget. Jeg har lige været inde og se den, og det er klart at den er lavet KUN for det unge publikum. Du og Bony hører vist ikke til de unge. Det bare en satirefilm hvor man slår røven i sædet og slår hjernen ud på sig selv og ser på lærredet.

Jeg havde ikke så mange forventninger til den, men da jeg så den, blev jeg positiv overrasket hvor latterlige sjove de er. Jeg har ikke set Piger på prøveløsladelse. Så I gamle mennesker, I stopper med at sige det er en røvsyg film, når den ikke henvender sig en skid til jer. Gir den 5 ud af 6.

PS. Dewin, måske kunne I ikke de ord da du var ung, men alle (de fleste) børn fra 10 år og op kan sige pik, fisse, patter og alt det der. De går jo i folkeskole, der lærer man jo andet end blækregning og læsning.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#37 Antlion 14 år siden

Nicki52 (36) skrev:
... den er lavet KUN for det unge publikum, som har ufattelig dårlig smag.
Gravatar

#38 Nicki52 14 år siden

Nej, I syndes kun den er dårlig fordi I ikke voksede op med alle de ord som fjappe og... Ja, fjappe var det de brugte mest.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#39 Highland Park 14 år siden

Nicki52 (36) skrev:
... man slår røven i sædet og slår hjernen ud på sig selv...

Ellers tak.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#40 Antlion 14 år siden

#38:

Nej, jeg ved den er dårlig fordi dette er noget af laveste humor, Danmark har at tilbyde. Og jo, jeg er ung, og er derfor vokset op med sådanne infantile bandeord. Hvorfor skulle det have nogen som helts indvirkning på ens opfattelse af filmen, når man allerede ved, at det bliver en usammenhængende omgang bræk?

Skriv ny kommentar: