Gravatar

#11 Highland Park 11 år siden

Jeg græmmes... det lyder godt nok ringe.

En af Nordisk Films mere famøse fejl fik endda sin helt egen tråd her på Filmz:
http://filmz.dk/forum/tagwall/surprise-forlaens-og...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#12 Steffan Rasmussen 11 år siden

For nu at blive ved Nordisk Films BD udgaver, er der så nogen der kan fortælle mig, hvorfor billedet ser grumset ud når man tager et screenshot fra en af Olsen-Bande BD'erne, mens billedet ved at andre (ikke Nordisk Film) film står klart?

Kan lægge et screenshot op når jeg kommer hjem, så kan i se hvad jeg mener.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#13 The Insider 11 år siden

#12, Olsen-banden filmene SER grumsede ud på BD. Jeg har heller ikke været imponeret over billedkvaliteten, som jeg også har skrevet i mine anmeldelser. Tror endda jeg gav den ene disk 3 ud af 6 på videofronten, men da jeg så restaureringsarbejdet ude hos Shortcut, så det LANGT bedre ud, end det i sidste ende gør på BD. Noget er tydeligvis gået galt i komprimeringen, og det er sateme en skam, når man tænker på, hvor meget arbejde og kærlighed der blev lagt i projektet.
War. War never changes.
Gravatar

#14 PredatorX 11 år siden

Filmen er også voldsomt komprimeret... Jeg gad dårligt se min udgave til ende da billedet simpelthen var for ringe...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#15 Richard Burton 11 år siden

#13 Kan man se på skiverne, hvad videofilerne fylder? Det er jo sørgeligt.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#16 The Insider 11 år siden

#15, det har jeg faktisk ikke tjekket, men jeg har et BD-drev. Får lige lige tjekket snarest!
War. War never changes.
Gravatar

#17 Richard Burton 11 år siden

#16 Super tak :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#18 Steffan Rasmussen 11 år siden

Screenshot fra Olsen-Banden over alle bjerge

Selve Filen med filmen fylder 21,5 GB
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#19 Richard Burton 11 år siden

Umiddelbart vil jeg ikke mene, det ser så skidt ud igen. Detaljegrad er fin og godt med gryn. Man skal nok se det i bevægelse og nogle nærbilleder :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#20 Steffan Rasmussen 11 år siden

Et billede mere.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: