Gravatar

#41 Mark M 11 år siden

Jeg synes MARTHA ser ganske god ud på blu-ray udgaven :D - hvor finder du problemer henne ? - man kan ihvertfald se ting der mere tydeligt
Gravatar

#42 Highland Park 11 år siden

gi-jones (38) skrev:
Gad vide om nogen kunne finde på at køre et NR pass på under selve komprimeringen.
Hvilken funktion har et NR pass?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#43 Mark M 11 år siden

Highland Park (42) skrev:
Hvilken funktion har et NR pass?


er det ik bare det samme som DNR
Gravatar

#44 gi-jones 11 år siden

Highland Park (42) skrev:
Hvilken funktion har et NR pass?

Noise Reduction :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#45 Highland Park 11 år siden

Selvfølgelig. :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#46 The Insider 11 år siden

Er der i øvrigt andre herinde, som har ventet i evigheder på en dvd-udgivelse af "Strit og Stumme"? Jeg interviewede Jannik Hastrup forleden i forbindelse med Buster, og vi aftalte nærmest til slut, at han giver mig sit eneste Betacam-eksemplar af filmen (Nordisk er åbenbart slet ikke interesseret i at genudgive filmen på dvd, selvom mange fans har efterspurgt den i årevis), så jeg kunne loade den ind, behandle den og spytte den ud på dvd. Jeg blev lidt nervøs, da han talte om at "lysne den" ligesom "Samson og Sally", fordi billederne var meget mørke, så muligheden for selv at sidde med råmaterialet (formentlig den bedste kopi af det p.t.) er da temmelig enestående. Crazy nok. Men bliver nok ikke lige nu pga. en rimelig crazy kalender, men spøjst!
War. War never changes.
Gravatar

#47 gi-jones 11 år siden

Men den er vel lavet på celluoid oprindeligt. Right?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#48 The Insider 11 år siden

Oh yes, men han ligger kun inde med DigiBeta-kopien, og som sagt er Nordisk fuldkommen uinteresseret i at smække den ud. Suk.
War. War never changes.
Gravatar

#49 gi-jones 11 år siden

Men det er måske lidt meget arbejde for at du selv kan få en kopi :) Du kan jo nok næppe udgive den...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#50 The Insider 11 år siden

Hehe, jeg nævnte også over for ham, at jeg næppe selv kan skaffe en distributør. Men jeg har selv hungret længe efter at få den genset (kan kun huske små, men kraftige glimt, fra da jeg så den på et nedslidt Betamax-bånd da jeg var 5-7 år gammel), så alene derfor gad jeg godt lige loade båndet :-) Det lod til, at han ikke umiddelbart kendte til noget sted, hvor han kunne få det gjort. Hvis han vil have lavet lidt grading, kunne jeg også kigge på det. Så kan han bagefter selv se, hvad han vil stille op med det. Det ville jeg gerne gøre gratis :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: