Gravatar

#21 Michael Andersen 10 år siden

[url= hvor Elfman fortæller lidt om hvad vi har i vente.[/url]
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#22 Collateral 10 år siden

Var det en idé at købe billetter til Stansted Expressen online? Ved ikke om det er en fordel, men det kan i hvert fald blive pebret hvis ikke vi køber som gruppe.

Og såfremt HP Studio Tour er noget vi vil, kræver det så booking af en eller anden art?

Grunden til jeg har talt lidt på vejne af Xenia er at jeg tænker ikke at fortælle hende det med HP før vi sidder i flyveren. Tænker det måske kan dæmpe ængstelighed lidt og rette fokus på det fede ved vores tur! Et billigt trick I know.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#23 Michael Andersen 10 år siden

#22
Warner Bros. kræver at vi bestiller og betaler hjemmefra. Expressen er også en god ide, men PredatorX har lige skrevet til mig og bekræftet at han ikke kommer med. Jeg vil lige prøve at se om vi ikke kan få en anden med inden vi bestiller de ting.

Så hvis I kender nogen der kunne være interesseret i købe hans billet og hostelseng, spørg dem :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#24 The-new-meister 10 år siden

Hvor meget vil det koste?
Gravatar

#25 Michael Andersen 10 år siden

#24
Omkring 2000 kr. for koncert, fly og overnatning.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#26 The-new-meister 10 år siden

Det lyder hverfald fristende, hvis jeg kan få økonomien til at hænge sammen er jeg da villige til at tag med... Hvilken dato er det i havde tænkt jer at tag afsted?
Gravatar

#27 Michael Andersen 10 år siden

Lørdag d. 5. oktober og vi er hjemme igen tirsdag d. 8.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#28 The-new-meister 10 år siden

Arvligt der er jeg desværrer i sverige på det tidspunkt:(
Gravatar

#29 Michael Andersen 10 år siden

Øv. Vi må finde en anden så.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#30 Collateral 10 år siden

Jeg tror ikke jeg kan finde nogen desværre.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: