Som Filmz allerede tilbage i 2015 kunne fortælle, så medvirker en CGI-genoplivet udgave af Peter Cushing som Grand Moff Tarkin i “Rogue One”. Nu vil den kommende “Blade Runner 2049” bruge samme trick.

Se også: ”Star Wars”-legende genoplives til “Rogue One”!

Det er The Terminator Fans, der erfarer, at en replikant-karakter medvirkende i “Blade Runner” fra 1982 vil optræde i en større CGI-skabt cameo i den kommende sequel.

Historien melder intet om, hvilken konkret karakter, der er tale om, men årsagen til, at et Terminator-medie interesserer sig for “Blade Runner”, er, at selv samme teknologi blev anvendt, da en yngre Arnold Schwarzenegger blev genskabt til “Terminator Salvation”.

“Blade Runner 2049” får dansk premiere d. 5. oktober.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (7)
Gravatar

#1 silegnaV 7 år siden

Så brug den såkaldte "Roque One"-teknologi "rigtigt" og gør det "rigtig"!
Gravatar

#2 benom 7 år siden

tænk ... det var faktisk de 2 "ting" jeg var skuffet over ved rogue one ... man skal ikke CGI personer... i hvert fald ikke tæt på. Der kommer bare ikke noget godt resultat ud af det.

Hvis der er nogen der er uenige må de hellere end gerne give et eksempel da jeg endnu ikke har set beviser på det modsatte.
Gravatar

#3 Inn0c 7 år siden

vil gætte på Sean Youngs karaketer... kan ikke lige huske hvad hun hedder
Gravatar

#4 Gorman 7 år siden

Inn0c (3) skrev:
vil gætte på Sean Youngs karaketer... kan ikke lige huske hvad hun hedder

Rachael.... men kunne også være Roy
Under alle omstændigheder spændende med resultatet :-)
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#5 Kaversmed 7 år siden

Consider me skeptisk. We'll see.
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#6 Inn0c 7 år siden

#4
Ja, jeg tænkte også først Roy.
Men han er død - kan selvfølgelig være at der er lavet flere replikanter som er éns, det tror jeg aldrig vi fik forklaret i den første film


Jeg er dog generelt enig med jer andre, CGI-ansigter er ikke en trend jeg bryder mig om - Det er ikke visuelt godt nok, og selv om det var så synes jeg er der lidt forkert, især hvis skuespilleren er død
Gravatar

#7 pennypacker 7 år siden

Som jeg husker filmen, så levede replikanterne ikke andet end få år. Dvs. hvis en karakter som f.eks. Roy skulle være med, så må det være en kopi.
Men det kunne f.eks. også være Ford der optræder i en ung udgave. Hvis altså teorien om at han er replikant er sand.

Skriv ny kommentar: