Gravatar

#11 stoffer 13 år siden

Jeg gi'r fodbold 5/10
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#12 The Insider 13 år siden

422/10
War. War never changes.
Gravatar

#13 IK 13 år siden

Jeg elsker fodbold! Uden tvivl den bedste sport i verden. :)
Gravatar

#14 Antlion 13 år siden

Nå, lad os begynde diskussionerne...

I Champions League kan der teoretisk set stadig ske ting og sager i Gruppe H, men Arsenal og Shakhtar Donetsk sikrer sig højest sandsynligt pladserne, selvom Braga sagtens kan overraske. Roma går naturligvis videre fra Gruppe E, som til trods for skaderne, har Borriello, Totti, Vučinić og et generelt overlegent hold. Cluj kan under alle omstændigheder ikke nå knock out spillene, så manglende motivation taler også for Roma sejr.

Ellers er resten vist afgjort?
Gravatar

#15 The Insider 13 år siden

Hvis Chelsea vinder i dag, bliver de i øvrigt den første klub nogensinde, som vinder ALLE sine kampe i Champions League gruppespillet. Vi er selvfølgelig alle sammen glade for, at United indkasserede et enkelt mål i går, så de ikke blev det første hold, som aldrig havde lukket et mål ind i gruppespillet. Men så dårlige som Chelsea p.t. er, taber de garanteret stort i Marseille.
War. War never changes.
Gravatar

#16 HonoDelLoce 13 år siden

The Insider (15) skrev:
Men så dårlige som Chelsea p.t. er, taber de garanteret stort i Marseille.


Sådan har bookmakerne det i hvert fald ! Hvilket jeg håber at lukrere på ! :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17 IK 13 år siden

Hvorfor fanden viser Tv3+ Real Madrid? Fuldkommen ligegyldig kamp! Heldigvis viser Tv2sprt Arsenal - Jeg håber på en storsejr. :)
Gravatar

#18 MuManden 13 år siden

Hvem holder i egentlig med?
Vi ved jo alle at The Insider holder med Chealsea ;-)
Jeg selv er jo Brøndby Mand, men det er jo lidt tys, tys i disse tider.... Eller skulle jeg sige i de sidste 5 år :D
Men uden for Dk's grænser er det nok mest Liverpool jeg holder med, uden dog at være fanatisk på nogen måde. og det er ikke engang fordi jeg så sportslørdag der tilbage i 80'erne, så jeg ved egentlig hvorfor det lige er dem, men det er det bare.
Jeg begyndte jo først for alvor at se fodbold efter EM92.
Desuden er jeg jo også fan af flot foldbold og hvem er ikke det ;-) Men sådan som Barcelona har spillet i de sidste 2-3 år, er jo fantastisk at se på, men det bliver næppe ved, men så kan det være der kommer et nyt hold på banen.


Mit alltime favorit hadehold er Juventus og generelt har jeg ikke meget til overs for Italiensk fodbold, de spiller sku at for destruktivt til mig, specielt i 90'erne var de ikke til at holde ud at se på.

Nå, det var så mit besyv...
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#19 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg er inkarneret FCK-fan.. Igennem mange år efterhånden :) Ja, jeg kom med på vognen, da det IKKE gik så godt :)

Derudover er jeg mindst lige så inkarneret Liverpool-fan.. Selvom det er hårdt for tiden :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#20 filmz-Myrepip 13 år siden

FCK (siden KB dagene), Liverpool, Mallorca og derefter faktisk Brøndby. Jo det kan godt lade sig gøre at holde med Brøndby som nummer to faktisk :)
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"

Skriv ny kommentar: