Gravatar

#21 HonoDelLoce 13 år siden

Myrepip (20) skrev:
Jo det kan godt lade sig gøre at holde med Brøndby som nummer to faktisk :)


Kun hvis man er lesbisk, tror jeg ! ;)

I øvrigt kan jeg mægtig godt lide Randers.. Det kan godt være, at det er et eller andet i underbevidst, fordi jeg er født i Randers.. Det skal jeg ikke kunne sige.. Men hvis jeg endelig skal sympatisere for andre hold i Superligaen, så må det være dem ! :)

Og så savner jeg Leeds i toppen af engelsk fodbold! Rigtig meget, endda ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#22 MuManden 13 år siden

#20 - Jeg kan godt følge dig lidt.
Nu da brøndby ikke er med i eupæisk fodbold, så må man jo holde med de andre og det gør jeg faktisk, uanset hvem det er, så på den måde for man jo også set nogle af de andre hold spille og FCK gør det altså forbandet godt i øjeblikket, jeg begynder halt at tænke på slutningen af 90'erne hvor Brøndby også tromlede alt og alle ned...
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#23 Antlion 13 år siden

Jeg er tilhænger af Milan, hvis offensiv fortsat eskalerer i form af Ibrahimović og Robinho, til trods for Borriellos flytning til Roma. Om de er "genfødt", skal jeg dog ikke kunne sige på nuværende tidspunkt. Egentlig er jeg heller ikke begejstret for Allegri (endnu), og synes faktisk, at Leonardos tilgang til holdet var mere interessant.
Gravatar

#24 IK 13 år siden

Forza Milan!!!

Jeg er også Milan fan, og min hadehold er Barcelona. :-)
Gravatar

#25 Broomie 13 år siden

Jeg har været AaB fan hele mit liv. Udenfor DK er Det Real Madrid og Arsenal der får min opbakning. Kan godt fortælle jer, at de sidste to weekender ikke ligefrem har været nogen af de bedste; AaB taber 6-0 og Madrid 5-0......
Gravatar

#26 Kruse 13 år siden

Jeg er stor Arsenal-fan og også Efb-fan. Hadehold nummer 1 må uden tvivl være Manchester United...Jeg kan simpelthen ikke fordrage dem. Og så er jeg begyndt at små-hade Barcelona, selvom at jeg har en stor beundring for Messi.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#27 dyg 13 år siden

Som de fleste nok ved, så er mit favorithold Liverpool, hvilket det efterhånden har været i en del år.

Desuden er jeg meget begejstret AGF-fan og håber inderligt, at der kommer noget stabilitet til klubben fra næste sæson. Vi har nu en træner, som jeg har stor tiltro til. Han er måske ikke så erfaren, men hans filosofi og indstilling til tingene passer mig meget bedre end da Gyllerik var her.

Jeg har ikke rigtigt andre hold, som jeg "holder med", omend jeg da har været ret glad for både Juve og BVB.

@Myrepip - Jeg forstår dig udemærket. Der var faktisk en kort tid (i begyndelsen af min LFC-karriere), hvor jeg godt kunne lide United. Men sympatien kom lynhurtigt til at ligge ved LFC og sidenhen er jeg kommet til at hade United ret så meget.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#28 filmz-ab 13 år siden

Kruse (26) skrev:
Jeg er stor Arsenal-fan og også Efb-fan. Hadehold nummer 1 må uden tvivl være Manchester United...Jeg kan simpelthen ikke fordrage dem. Og så er jeg begyndt at små-hade Barcelona, selvom at jeg har en stor beundring for Messi.


Hvorfor småhader du Barca da? De har intet gjort dig, og de spiller fantastisk, at man kun kan beundre dem, uanset om man holder med dem eller ej..
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#29 filmz-ab 13 år siden

Jeg holder af/med Bayern og Barca, specielt Barca må jeg erkende, da de leverer en slags fodbold, som ikke kan spilles af andre, og det er en fornøjelse at se dem spille. Det er kunst, og det kan jeg kun beundre.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#30 YapiYapo 13 år siden

Er stor fodboldfan, men nok ikke klubfan på nogen måde.. Sympatiserer (om nogen) måske lidt med Arsenal og Leicester. Brøndby engang, men man bliver jo voksen :)

Skriv ny kommentar: