Gravatar

#31 Popeye 13 år siden

honodelloce (21) skrev:
Og så savner jeg Leeds i toppen af engelsk fodbold! Rigtig meget, endda ! :)

Ah ja, de gode gamle [url= Yeboah[/url] dage.
...and then some
Gravatar

#32 filmz-Myrepip 13 år siden

Gode gamle?!? [url= Lorimer[/url], det er de gamle Leeds dage.
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#33 Kruse 13 år siden

ab (28) skrev:
Hvorfor småhader du Barca da? De har intet gjort dig, og de spiller fantastisk, at man kun kan beundre dem, uanset om man holder med dem eller ej..


Hader er måske et stærkt ord, men du har måske ikke nogle klubber som du ikke bryder dig om? Nej, selvfølgelig har de ikke gjort mig noget personligt, men du elsker jo f.eks. også Barca uden at de personligt har gjort noget over for dig.

Hvorfor jeg ikke bryder mig så meget om dem mere? Jeg oplever en yderst irriterende arrogance blandt mange af deres fans. Alt hvad Barcelona foretager sig, er jo ih åh så perfekt. De gør nar af Real Madrid for at bruge mange penge på en spiller, mens de vender ryggen til hvor meget de selv har brugt på nogle spillere(Dare I mention Ibrahimovic). Hvis en anden klub henter en ung spiller, så er det børnehandel, men når Barcelona henter en 13-årig argentiner ved navn Messe til klubben, så var det udelukkende en godhjertet handling, hvor de på intet tidspunkt spekulerede i hans fodboldtalent. Og Fabregas blev bortført mod sin vilje af en flok sortklædte mænd i en varevogn, og det var jo slet ikke et valg som Fabregas selv foretog og selv ville.

Og hele Fabregas sagen har sat Barcelona i et dårligere lys hos mig. Et er hvordan barcelona spillerne hele tiden skreg op om hvordan Fabregas har Barca-DNA, og at Arsenal altså burde lade ham gå. Men det er nu ikke det største irritationmoment, da spillerne trods alt konstant blev spurgt af journalisterne, som gerne ville have en historie. Hvad der irriterer mig mest, var Laporta's udmelding i pressen. Man byder en pris under markedsprisen for Fabregas, da Barca ikke har den bedste økonomi i øjeblikket, og buddet bliver selvfølgelig afvist af Arsenal. Men Laporta udtaler i pressen at man har budt det som Fabregas er værd, og at Arsenal derfor burde acceptere og overgive ham, da Barcelona nu har gjort deres del, og at ved at afvise buddet så holder man Fabregas tilbage mod sin vilje. Den udmelding og arrogance hos Laporta gør at jeg ikke længere kan lide Barcelona.

Men ja, jeg beundrer da også Barcelona for deres flotte spil, der er bare omstændigheder der gør at jeg ikke bryder mig om klubben som helhed.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#34 filmz-ab 13 år siden

#33

Jo, jeg har da hold jeg ikke kan lide, men ofte er det hold, som jeg finder spiller kedeligt.. Ellers kan jeg bare lide at se god fodbold, selvom jeg da ikke kan holde med alle.

Og alle de ting du nævner, forekommer de fleste steder, og kan siges om de fleste hold. Jeg forsøger at forholde mig til spillerne og træneren, og selvfølgelig fodbolden. Fans og diverse andre ting kan man ikke bruge til en skid, ved du nok.. Nu har Barca og Madrid altid haft de slags slagsmål på banen og i medierne, som kan være morsomme, dobbeltmoralske og lign. Det er squ en del af gamet. Mht. Fabregas sagen, så ville han jo selv til Barca på et tidspunkt (måske stadig) og så er det klart, at Barca gør alt for at få ham dertil. Det kan selvfølgelig være irriterende set fra Arsenals side, men altså.. Arrogance fra fans findes også i Madrid, da der altså forventes meget mere af holdene, spillet osv.. Det er en anden fodboldkultur.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#35 Kruse 13 år siden

#34: Som jeg jo skriver, så er det ikke så meget det at Barcelona forsøger at købe Fabregas, selvom at det selvfølgelig er irriterende, så er det måden det har foregået med bl.a. Laportas udmeldinger til pressen samt alle spillernes tilkendegivelser.

ab (34) skrev:
Jo, jeg har da hold jeg ikke kan lide, men ofte er det hold, som jeg finder spiller kedeligt.. Ellers kan jeg bare lide at se god fodbold, selvom jeg da ikke kan holde med alle.


Har du så heller ikke noget imod Real Madrid? De spiller trods alt også flot foldbold.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#36 filmz-ab 13 år siden

#35

Tjah.. Spillerne i Barca ville jo også ha' deres landsmand til klubben, og var prisen ikke rimelig høj på Fabregas?

Nej, jeg har ikke noget imod Madrid..
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#37 Kruse 13 år siden

#36: Ca. 260 millioner kroner var hvad de bød på Fabregas, hvilket er en god slat under hvad han er værd i dagens fodboldmarked. Vi kan selvfølgelig sikkert godt blive enige om at pengene er vandvittigt høje i fodbold, og at ingen mennesker burde være så mange penge værd, men det er nu engang sådan som markedet er skruet op.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#38 HonoDelLoce 13 år siden

#37

Ja, man kan bare se hvor meget de smed efter et flop som Ibrahimovich.. Ikke nok med pengene, men samtidigt Eto'o, som vel er en af de bedste angribere, Barca har haft i flere år..

Det havde nok været bedre at være så seriøse i sin henvendelse angående Fabregas..

Derudover er jeg fuldstændig enig i, at hele sagaen om Fabregas gav en dårlig smag i munden.. Jeg synes der var total mangel på respekt for Arsenal og det arbejde de har lagt i at udvikle Fabregas..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#39 IK 13 år siden

ab

Jeg holder ikke med mine foretrukne hold pga. deres ”flotte” fodbold, men fordi jeg siden min barndom har holdt med dem. De fleste erkender at Barcelona spiller det bedste fodbold, men derfor behøver man jo ikke ligefrem lide holdet. Jeg indrømmer at Barca er det bedst spillende hold p.t. men vil til enhver til se Milan, Arsenal eller Real Madrid, da disse hold, deres spillere og historie tiltaler mig mere. Man skal heller ikke være en typisk medløber, som bare holder med de bedste. Barca havde ikke halvt så mange fans i Rivaldo-tiden, og dengang havde jeg faktisk mere sympati for holdet. :) Ethvert hold har opture og nedture, og Barcas storhedstid kommer ikke til at blive ved.
Gravatar

#40 filmz-jonasgr 13 år siden

Jeg er stor tilhænger af AC Milan, altså den rigtige Milan klub :) Noget jeg har været siden 88/89, dengang med de flyvende hollændere; Van Basten, Rijkaard og Gullit. Jeg kan rigtig godt lide spillestilen, men også den familiære stil der er i klubben. Deres mandskab bliver behandlet ordentlig og så er Galliani en meget dygtig forretningsmand og god med medierne. Ikke mindst kan han være ganske morsom.

Jeg kunne rigtig godt lide Leonardo. Han virkede meget diplomatisk og sympatisk. Jeg er dog også begyndt at kunne lide Allegri, som indeholder nogle af de samme dyder. En ting jeg kan lide ved ham er, at alle skal arbejde hårdt for holdet. Så Ronaldinho tror jeg snart er fortid, hvilket kan være fint nok hvis en erstatning kan hentes. Ganso fra Brasilien vil være ganske fint :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: