Gravatar

#51 IK 13 år siden

Mourinhos [url= [/url]var en fryd for Barcelona! Her viser Valdes igen hvor usportlig og uprofessionel han er.
Gravatar

#52 IK 13 år siden

The Insider (50) skrev:
Ja, Barcelona er dommerne har altid været dus. Det var også fantastisk, dengang de slog Chelsea på Stamford Bridge 2-1 for et par år siden, hvor Messi filmede sig til et rødt kort til del Horno. Det var også et par norske dommere som dømte kampen, og en måneds tid senere skabte det store overskrifter, da en af linjedommerne blev fotograferet iført en Barcelona-trøje.


[url= her klip siger vel alt om hvor meget dommerne kan lide Barca, og hvor fejldømt Chelsea blev.
Gravatar

#53 The Insider 13 år siden

#52, exactemundo. Usmageligt ud over alle grænser.
War. War never changes.
Gravatar

#54 HonoDelLoce 13 år siden

#52

Ja det er fuldstændig utroligt... Det er helt fuldstændig absurd det der..

At Barcelona overhovedet kunne få sig selv til at juble over at gå videre.. Puh ha..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#55 IK 13 år siden

Ballacks reaktion er priceless..
Gravatar

#56 HonoDelLoce 13 år siden

IK (55) skrev:
Ballacks reaktion er priceless..


Det må man sige.. Men største respekt for at han kan holde den til kun at være "non-fysisk" :)

I sådan en situation ville jeg SLET SLET ikke kunne holde hovedet koldt.. Og med tanke på nogle af Ballacks andre eskapader gennem karrieren, så synes jeg faktisk det der nærmest er helt diplomatisk ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#57 Kruse 13 år siden

Nogle af de her [url= over Ballack episoden[/url] er ret så underholdende :D
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#58 Guts 13 år siden

For mit vedkommende er jeg KÆMPE FCK-fan hvilket jeg har været siden klubbens begyndelse. Så det har til tider været hårdt at være fan af Byens Hold, men lige nu er det sindssygt svært at få armene ned.
Udover min danske klub, så er jeg næsten ligeså stor Barca-fan, hvilket jeg har været ligeså længe som FCK.
Og det sidste hold på min liste er så The Gunners aka Arsenal. Min kærlighed til det hold kom samtidig med Henry regeren. Og den har så joldt lige siden
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#59 IK 13 år siden

Kruse (57) skrev:
Nogle af de her [url= over Ballack episoden[/url] er ret så underholdende :D


haha :-) Især Benitez efter burger var fandme morsom!
Gravatar

#60 IK 13 år siden

honodelloce (56) skrev:
Det må man sige.. Men største respekt for at han kan holde den til kun at være "non-fysisk" :)

I sådan en situation ville jeg SLET SLET ikke kunne holde hovedet koldt.. Og med tanke på nogle af Ballacks andre eskapader gennem karrieren, så synes jeg faktisk det der nærmest er helt diplomatisk ! :D


Der er ikke tvivl om at Ballack er en svinsk fodboldspiller, men han er ærlig og oprigtig i forhold til Barcas falske og udtryksløse spillere.

Skriv ny kommentar: