Gravatar

#21 wiseguy 11 år siden

#20 Over The Top :o) Damn!! Den har jeg ikke set, siden jeg så den i biffen for 25 år siden :o) Tør man at gense den? ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#22 TP-DK 11 år siden

McPeter (20) skrev:

OLDBOY (2003 - Chan-Wook Parks mesterværk om en mand der er blevet indespærret i 15 år uden at vide hvorfor og af hvem, hvorefter han pludselig slippes løs. Et fantastisk eksempel på hvad koreansk film har at byde på. Første og bedste del af hans hævntrilogi).


Anden del, Sympathy for Mr. Vengeance er den første ;-)

Men god liste, der er en del af de film jeg også har tænkt mig at se.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#23 Outbound Sith 11 år siden

Pis! Jeg har længe søgt forgæves efter Contagion på amr. Netflix.

Nå, så har jeg så meget andet... ;)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#24 McPeter 11 år siden

TP-DK (22) skrev:
Anden del, Sympathy for Mr. Vengeance er den første ;-)

Men god liste, der er en del af de film jeg også har tænkt mig at se.


Tak og tak :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#25 McPeter 11 år siden

wiseguy (21) skrev:
#20 Over The Top :o) Damn!! Den har jeg ikke set, siden jeg så den i biffen for 25 år siden :o) Tør man at gense den? ;o)


Det er konge underholdning! :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#26 Spanner 11 år siden

davenport (12) skrev:
På dansk er der vidst kun First Contact, så vidt jeg lige kunne se hurtigt..

Men har lige set den fremragende dokumentar "Being Elmo". Man får sgu helt lyst til at bygge dukker... :)


Der er også Insurrection og Nemesis
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#27 tiany 11 år siden

Spanner (26) skrev:
davenport (12) skrev:
På dansk er der vidst kun First Contact, så vidt jeg lige kunne se hurtigt..

Men har lige set den fremragende dokumentar "Being Elmo". Man får sgu helt lyst til at bygge dukker... :)


Der er også Insurrection og Nemesis


Se #17
Valar morghulis
Gravatar

#28 Kisbye 11 år siden

Burma VJ - Reporter i et lukket land 2009
Med små videokameraer har burmesiske journalister vist verden den burmesiske regerings overgreb. Vi følger Joshuas indsats med at optage og smugle reportager ud af Burma.

IMDb
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#29 Lord Beef Jerky 11 år siden

Jeg er i gang med The Inbetweeners, og den serie synes jeg sgu egentlig er ret så sjov. Dejlig vulgær og grotesk situationskomedie om teenagere.

Derudover er der både Pet Semetary og The Gate i HD, som kun fjolser undgår i den gratis prøveperiode!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#30 Kruse 11 år siden

Lord Beef Jerky (29) skrev:
Jeg er i gang med The Inbetweeners, og den serie synes jeg sgu egentlig er ret så sjov. Dejlig vulgær og grotesk situationskomedie om teenagere.


Første sæson af den serie er virkelig fremragende! Desværre så går det stødt ned af bakke i de efterfølgende sæsoner, hvilket kulminerer i en lige akkurat over middel film-version.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: