Gravatar

#31 Lord Beef Jerky 11 år siden

#30 Jeg startede med filmen, og fandt den også kun lige over middel... men jeg er i slutningen af 3. sæson, og har egentligt fundet det hele fremragende indtil nu. Første sæson er bestemt mest troværdig, men både 2. og 3. sæson byder på masser af vanvittige ideer, og jeg griner i stort set alle afsnit, så et eller andet må de gøre rigtigt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#32 Kruse 11 år siden

#31: De efterfølgende sæsoner er bestemt heller ikke dårlige, men de blegner bare lidt i forhold til den fremragende første sæson. Men jeg mener skam også der er underholdning at hente i både sæson 2 og 3, men det er bare væsentligt mere ujævnt, og hvis ikke det var fordi at man holder af karaktererne på grund af sæson 1, så ville det have været meget værre. Jeg grinede konstant i sæson 1, hvorimod der var længere mellem snapsene i sæson 2 og 3. Og så synes jeg desværre også at nogle af karaktererne nærmest virkede som parodier på dem selv i tredje sæson.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#33 Lord Beef Jerky 11 år siden

#32 På det punkt er jeg knap så kritisk, selvom jeg er tilbøjelig til at give dig ret. Jeg har det sjovt med The Inbetweeners, og den er hermed anbefalet. Har du set noget af det amerikanske? Jeg har virkelig svært ved at tro på, at det skulle være godt på nogen måde.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#34 Kruse 11 år siden

Lord Beef Jerky (33) skrev:
Har du set noget af det amerikanske? Jeg har virkelig svært ved at tro på, at det skulle være godt på nogen måde.


Nej, det har jeg ikke set, og hvis [url= trailer[/url] er nogen indikation om niveauet, så ser det pivhamrende elendigt ud. Det ligner et dårligt rip-off, hvor man har fjernet al kanten som det engelske havde og udvandet jokesene.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#35 Kisbye 11 år siden

Der ligger et par film med Wim Wenders på den danske. Blandt andet Himlen over Berlin og Den Amerikanske Ven.

På den amerikanske ligger kun Hammett.
Edit: Hammett er kun tilgængelig indtil 1 november.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#36 tiany 11 år siden

Må jo heller nævne BBC's Sherlock.
Super opdatering af Sherlock Holmes.
Valar morghulis
Gravatar

#37 MMB 11 år siden

#36

Hvad helvede har du på dit profilbillede?! :P
Gravatar

#38 Snaden 11 år siden

Foeller (37) skrev:
#36

Hvad helvede har du på dit profilbillede?! :P


http://demotivationalpost.com/motivators/123610545...

;)
Gravatar

#39 MMB 11 år siden

Dolce Galluci (38) skrev:
Foeller (37) skrev:
#36

Hvad helvede har du på dit profilbillede?! :P


http://demotivationalpost.com/motivators/123610545...

;)


Spot on. :P Jeg kunne jo også godt regne ud, hvad det var, men tvetydigheden er alligevel ret sjov. :P
Gravatar

#40 tiany 11 år siden

Foeller (37) skrev:
#36

Hvad helvede har du på dit profilbillede?! :P


Det er min datter, der holder min finger :)

Men kan godt se at #38 er et sjovere forslag :D
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: