Gravatar

#41 Allan Jacobsen 10 år siden

Hvem er du, Eodvv? Kan se, at du kun har været bruger i et par uger...
The nerd formerly known as Skeloboy
Gravatar

#42 Geekalot 10 år siden

yellow tv 100% :)
Gravatar

#43 Lord Beef Jerky 10 år siden

Jeg synes personligt at de brugere, jeg er mindst enig med, er de mere interessante, og har som så kun noget imod deciderede trolls - men selv dem morer jeg mig alligevel meget over. Jeg kan godt se, at tonen bliver grov engang imellem, men det passer mig nu fint. Derimod træder jeg selv ofte ud af en diskussion, hvis jeg føler den ingen vegne kommer. Derfor er det sjældent jeg f.eks. diskuterer med BN, for der går det ofte i ring imellem os to. Jeg har dog heller ikke noget imod ham. Det spicer det kun op, at alle er så forskellige. Dog kunne jeg godt bruge nogle brugere med mindre interesse i mainstream uden det bliver for artsy fartsy blot for at få noget inspiration. Sådan et opslag bør vi lave et sted!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#44 Riqon 10 år siden

Eodvv (40) skrev:
Sikke mange der snakker om "visse typer" og "visse brugere" som de helst undgår. Klart at det skaber en dårlig stemning.


Megadårlig stemning. Bare se hvordan alle går og mukker.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#45 wiseguy 10 år siden

Jeg besøger stadig Filmz dagligt, men det er i en helt anden grad end førhen. Der går langt imellem at jeg får trang til selv at poste et indlæg og jeg læser i dag primært "What we saw" og "HD Heads Up" trådene + det løse.

På den nostalgiske side kan jeg da godt savne de "gamle dage" hvor folk som Davenport sørgede for, at det bestemt aldrig var kedeligt at besøge Filmz forum og Damn! hvor har Bruce været skyld i mange af mine filmindkøb gennem årene - han er i den grad savnet! Men jeg kan jo så forstå, at han kigger forbi ind imellem.

Men igen, det jeg kalder for "de gamle" dage er jo 5-10 år siden og flere af os lever jo i dag et helt andet liv med job, familie, børn osv. Det siger sig selv, at der i dag er mindre tid til Filmz.
Jeg kan også godt sukke lidt over de evindelige marathon diskussioner imellem de samme brugere igen og igen, men jeg scroller egentlig bare hen over dem.

Filmz er her forhåbentlig stadig om 3-5 år og så er det sikkert nogle helt andre brugere, der dominerer trådene og Gammelpot her følger sikkert stadig med på sidelinjen ;-)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#46 Eodvv 10 år siden

Allan Jacobsen (41) skrev:
Hvem er du, Eodvv? Kan se, at du kun har været bruger i et par uger...


bare du ikke blir fornærmet, når nu jeg siger at valget af brugernavnet Eodvv netop er for ikke at skulle fortælle nogen, hvem jeg er. :)

og havde jeg svaret, at jeg er Jens Jensen fra Odense, ville det vel heller ikke gøre nogen praktisk forskel?

respekt for at du bruger dit eget rigtige (?) navn her, men jeg foretrækker selv et screen name eller en online identitet
Gravatar

#47 Eodvv 10 år siden

BN (38) skrev:
Genopstå? Jeg er her da. Selvom jeg kan se at jeg er uønsket blandt nogle.


hvis du er uønsket, hvorfor så ikke bare komme videre og søge mod andre film fora? (Nettet vrimler med dem.) Det ville andre gøre.
Gravatar

#48 Allan Jacobsen 10 år siden

Eodvv - mente mere om du var en tidligere bruger under et andet navn...mente ikke i virkeligheden.
The nerd formerly known as Skeloboy
Gravatar

#49 Eodvv 10 år siden

Allan Jacobsen (48) skrev:
Eodvv - mente mere om du var en tidligere bruger under et andet navn...mente ikke i virkeligheden.


for nogle år siden havde jeg en brugeridentitet herinde. Da jeg ville bruge det igen, havde jeg glemt det. Jeg fandt på det nye for nogle uger siden.
Gravatar

#50 Batsy 10 år siden

Eodvv (47) skrev:
hvis du er uønsket, hvorfor så ikke bare komme videre og søge mod andre film fora? (Nettet vrimler med dem.) Det ville andre gøre.


Because he's the BN filmz deserves, but not the one it needs right now.
So, we'll hunt him, because he can take it.
Because he's not our BN. He's a silent Nostromo. A watchful Benocio. A Benocio Nostromo
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: