Gravatar

#11 gi-jones 10 år siden

Det ærgrer mig vildt at vi er kommet hertil. Jeg startede egentlig tråden i et forsøg på at lave lidt sjov, men jeg kan se at det er meget alvorligt problem.

Personligt mener jeg nok at forrummet altid vil være summen af brugerne. Når nogle forsvinder og nye kommer til vil tonen selvfølgelig ændre sig.

Kvaliteten af anmeldelserne kan jeg ikke så godt udtale mig om, da jeg kun sjældent læser anmeldelser i deres helhed (hverken her eller andre steder).

Men jeg synes at den redaktionelle linje på Filmz har taget et ubehageligt, og meget kommercielt, dyk på det seneste. Meget få nyheder i perioder - i andre er hver anden nyhed akkompagneret af en sponsoreret konkurrence. Ville nogle gange ønske mig en lidt mere "journalistisk" tilgang til indholdet, som alt andet lige er det der skal trække folk til.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#12 Patriarch 10 år siden

For mit vedkommende var det nok bare Facebook. Jeg blev FB venner med rigtig mange af dem jeg 'havde noget med' herinde, og da meget af dette også handlede om andet end film-snak, var FB bare et mere naturligt medie.

Tjekker stadig dagligt. Men skriver måske kun en gang om ugen (kontra 10 indlæg om dagen) :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#13 gi-jones 10 år siden

Synes bare det er lidt ærgeligt, for jeg er personligt ikke så vild med Facebook. Der var noget hyggeligt over et lukket rum hvor vi kender hinanden :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#14 gi-jones 10 år siden

Der er i øvrigt også mange til jeg ville skrive herinde, som ikke ville komme på Facebook.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#15 T. Nielsen 10 år siden

#9 Jeg burde have skrevet under GoT forlænges tråden:-) Det er jo ikke alle Fkemmings kommentarer der er jokes.
Baby, it's cold outside
Gravatar

#16 Kisbye 10 år siden

Ja, det virker lidt som om at Filmz er ved at dø ud. Jeg har luftet mine beklagelser et par gange, men ville ikke blive ved af frygt for at lyde gnaven.
Kommer lige med mit indspark senere. Er på vej på arbejde.

#15
Og hvem er du så entelig?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#17 Allan Jacobsen 10 år siden

cans (5) skrev:
Denne "rant" er (selvfølgelig) min egen personlige holdning. Over & out.

Den passer nu rigtig godt med min holdning også :)

Filmz har brug for et redesign, som er mere tidssvarende. Jeg er godt klar over, at det hele er frivilligt og brugerbaseret, og derfor vil ikke alle nyheder komme med på siden. Men i forhold til sidens design er der lige nu for mange. I går kom der 10 nyheder, og hvis man ikke tjekker hele tiden eller går ind under nyheder, så ser man dem ikke rigtig, Der er brug for flere kolonner med overskrifter.

Med hensyn til visse brugere...så kan man ikke rigtige gøre noget ved det andet end at bruge ignore-funktionen. Men den virker ikke så godt, synes jeg.
The nerd formerly known as Skeloboy
Gravatar

#18 T. Nielsen 10 år siden

At filmsider på nettet mister deres liv, er måske normalt. Jeg husker Scope, hvor der var gang i den igennem flere år med faste brugere og tonsvis af indlæg hver dag. Nu kan der gå 3, 4 og 5 dage (måske mere?) uden en eneste bruger skriver. De gamle profiler kørte træt og de nye der kom til, stoppede hurtigt. Måske er tiden bare sådan, uanset om Filmz ændrer sig eller ej?

G. I. Jones. Er Facebook ikke netop et lukket forum mere end Filmz?

#15 Det ved Kruse var jeg ved at skrive:-) Da jeg lavede mig en profil tilbage i 2009 tror jeg det var, hed jeg vist bare Thomas Nielsen.
Baby, it's cold outside
Gravatar

#19 Eodvv 10 år siden

cans (5) skrev:
Men hvad der for mig virkeligt har ødelagt forummet, det er 2-3 specifikke brugere. Det startede i det små, men er vokset sig enormt stort, og jeg er overbevist om, at de har haft en betydelig indflydelse på den "flugt" der har været af brugere.


Hidsigproppen (7) skrev:
Jeg ville da gerne vide hvem disse 2-3 er, da jeg ikke ved hvem man tænker på. Så synes det ville være rart at folk havde mod til at sætte navn på, så vi alle ikke behøver føle os ramt. Jeg aner vitterligt ikke om jeg f.eks regnes for en af disse uønskede. Så ville jeg da gerne


HonoDelLoce (10) skrev:
det har resulteret i, at de fleste tråde efterhånden er intet værd for mig, fordi de samme 2-3 brugere altid ender med at fylde det hele, og det eneste, jeg ser, er "indlæg skjult".


ja, hvilke brugere eller brugernavne er det I snakker om? Hvad for nogle 2-3 brugere er det?
Gravatar

#20 Allan Jacobsen 10 år siden

Hidsigproppen (18) skrev:
G. I. Jones. Er Facebook ikke netop et lukket forum mere end Filmz?


Facebook er ikke så god at bruge som forum. Det er bedre til causal snak.

Kisbye (16) skrev:
#15
Og hvem er du så entelig?

Hvis der kommer en med et nyt navn, der virker som han har været i lang tid, er det enten Bruce eller Thomas Nielsen :)
The nerd formerly known as Skeloboy

Skriv ny kommentar: