Gravatar

#1 gi-jones 10 år siden

Jeg fornemmer en stigende utilfredshed med mange lidt udefinérbare problemer herinde. Hvad skal vi gøre for at få det gamle Filmz forum tilbage?

Skal vi have Davenport fyret, så han igen kan få for meget fritid?

Og hvad skete der for at Bruce aldrig kom tilbage den sidste gang?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2 Mikkel Abel 10 år siden

Og hvor er BN?
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#3 Kruse 10 år siden

gi-jones (1) skrev:
Og hvad skete der for at Bruce aldrig kom tilbage den sidste gang?


Han er skam tilbage. Måske ikke fast, men han skrev et indlæg så sent som i går aftes :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 gi-jones 10 år siden

Really? Hvem er han nu?

Og hvorfor skifter folk konstant navne?!?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5 cans 10 år siden

Har kun postet en sjælden gang imellem herinde (ca. 300 indlæg), men har været bruger i over otte år, og har fulgt forummet, anmeldelser og nyheder dagligt (mange gange dagligt endda).
Interessen er dog desværre ved at rinde ud, og har gjort det et stykke tid. Det er vidst primært inden for de sidste 1-2 år, at den er dalet, og jeg over ofte bare at sette min bruger og stoppe med at komme her. Fra Filmz's side er det egentlig kun deres ekstrablads-artikler og overskrifter, samt anmeldere som ikke længere er af samme kvalitet som de var tidligere, der ærgrer mig. Før i tiden læste jeg med glæde en anmeldelse af en film jeg ingen interesse havde i, men fordi at de var så velskrevne og velargumenterede så kunne jeg altid finde fornøjelse i det (Ildved og Albrechtsen, i er savnet!).
Det kunne jeg dog godt leve med, men der hvor det virkeligt stikker, det er i forummet. Én (stor) ting er, at der nogle af de "faste" brugere som er hoppet helt af, hvilket er rigtig ærgerligt. Brugere som Bruce, Benway, Insider, Utyske, Davenport, Wimmie, Tiany osv. (der er mange flere, inklusiv dem der har postet i tråden hér) gav sammen med flere andre et helt fantastisk fedt liv til forummet, både i det seriøse og det useriøse, og det var fyldt med entusiasme, viden og energi. At der er diverse "engangs"-trolls der popper op en gang imellem såsom Yellow osv., det gør mig egentlig ikke særligt meget, og jeg trækker egentlig bare på smilebåndet over det. Men hvad der for mig virkeligt har ødelagt forummet, det er 2-3 specifikke brugere. Det startede i det små, men er vokset sig enormt stort, og jeg er overbevist om, at de har haft en betydelig indflydelse på den "flugt" der har været af brugere. Det er som at sidde til en hyggelig sammenkomst, og som aftenen skrider frem er der bare nogle som bliver mere og mere højtråbende og ubehagelige. Og de er endda tilsyneladende fuldstændigt blinde overfor det selv, endda når det af og til er blevet venligt påpeget. Set fra mit perspektiv er tonen trynende og bedrevidende, snæversynet og nedladende. Tilsat en dominerende og uopdragen attitude. Flere gange bliver det til dramatisk og teatralsk mudderkastning, og man/jeg står bare på sidelinjen og ryster på hovedet alt imens man ærgrer sig over hvad Filmz er gået hen og blevet. Jeg tror umiddelbart godt man kan gætte sig til hvilke brugere jeg har i tankerne, og det gør mig ikke noget. Denne "rant" er (selvfølgelig) min egen personlige holdning. Over & out.
Famous last words: "what duck?"
Gravatar

#6 Herrguth 10 år siden

#5 Jeg er fuldstændig enig i alt, hvad du skriver.
Gravatar

#7 T. Nielsen 10 år siden

Jeg ville da gerne vide hvem disse 2-3 er, da jeg ikke ved hvem man tænker på. Så synes det ville være rart at folk havde mod til at sætte navn på, så vi alle ikke behøver føle os ramt. Jeg aner vitterligt ikke om jeg f.eks regnes for en af disse uønskede. Så ville jeg da gerne vide det, så ser jeg nemlig ingen grund til at spilde jeres og min tid.
Baby, it's cold outside
Gravatar

#8 Kruse 10 år siden

gi-jones (4) skrev:
Really? Hvem er han nu?


Rust Cohle :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9 T. Nielsen 10 år siden

#8 Ha den havde jeg gættet på, da det var en typisk intetsigende morsomhed fra Bruce af:-)

Jeg er så imponeret over dine evner til altid at vide hvem der gemmer sig af gamle kendinge bag nye profiler:-)
Baby, it's cold outside
Gravatar

#10 HonoDelLoce 10 år siden

cans (5) skrev:
Men hvad der for mig virkeligt har ødelagt forummet, det er 2-3 specifikke brugere. Det startede i det små, men er vokset sig enormt stort, og jeg er overbevist om, at de har haft en betydelig indflydelse på den "flugt" der har været af brugere.


Helt enig i dette her.

Personligt har jeg forsøgt at komme ud over problemet med den ellers så dejligt effektive Ignorér-funktion, men det har resulteret i, at de fleste tråde efterhånden er intet værd for mig, fordi de samme 2-3 brugere altid ender med at fylde det hele, og det eneste, jeg ser, er "indlæg skjult".

Det tager rigtigt meget af glæden ved filmz.dk kombineret med de andre ting, du også så rigtigt påpeger.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: