Gravatar

#41 MOVIE1000 14 år siden

#39 jeg ville elske en julekalender de rikke var forudsigelig, men denne her er meget forudsigerlig og jeg synes man kan dele det op fx en der ikke er særlig forudsigelig er Nissernes ø eller Jul i Verdensrummet
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#42 filmz-Balboa 14 år siden

#41 Jeg ved ikke hvad defenitionen på forudsigelighed er... Men hvis der er at man ved hvad det ender med så er der rigtig rigtig mange film og serier der er forudsigelige. Hvis det derimod handler om hvordan man kommer hen til den forudsigelig slutning, så vil jeg mene at Pagten IKKE er forudsigelig.

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre et bud på hvad der sker i de næste 13 afsnit. Det må næsten være det nemmeste i verden når den nu er så forudsigelig....

Hvis buddet er at Malte og Lyda finder pagten så gælder det ikke!!
Gravatar

#43 Nicki52 14 år siden

#42
Jeg har ingen idé om hvad der sker fra afsnit 13 af. (ved lidt om afsnit 12)
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#44 MOVIE1000 14 år siden

#42 jah det er nem at overdrive kan jeg se. Jeg mener ikke at jeg kan forudsige fx at de ville havne på taget i et tidligere afsnit, men at man kan forudsige at Rune ikke ville få så meget magt mere og han nok får en slags bekenskab til Iselin, Og Malte bliver ikke så indelukket han snakker med flere og det skal sikkert ende med at Vicki og Malte bliver kærester, men jeg mener ikke at det er en dårlig ting at en film eller serie er forudsigelig ved de fleste er det men ikke ved denne her serie.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#45 filmz-Narniabæver 14 år siden

Jeg har ikke set julekalendere i fem år, men det er interessant at Pagten foregår lokale steder.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#46 Nicki52 14 år siden

#44
For det første, næste gang bruge spoiler, hvis nogen ikke havde forudset det du skrev. For det andet hedder hun Julie. Og det med Rune og Iselin, er det ikke fodi du så et smugkig for det der kommer i morgen.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#47 MOVIE1000 14 år siden

#46 jeg har da ikke afsløret noget, og hvem hedder julie? det med rune og iselin havde jeg forudset lige fra starten hvis du selv regner efter. Bad guy + Bad girl = Bad company Good guy + Bad guy = Good company. Bad company + Good company = FIGHT
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#48 aero 14 år siden

#46 mon ikke han mener 'Viji'? Der er i hvert fald stor forskel på navne vicki og julie, men knap så stor på Viji og Vicki ;)

Jeg synes stadig det er en af de bedste julekalendere i længere tid (selvfølgelig overgår intet 'jul på slottet' i min verden, - men nu hedder jeg jo også mia og min bedste ven, da jeg var lille, hed valentin - det var jo skrevet i stjernerne, han var dog ikke enig...)
Its structural perfection is matched only by its hostility
Gravatar

#49 Nicki52 14 år siden

#48
Nååhh

Jeg tror ikke Malte og Viji bliver kærester, bare gode venner. Jeg tror Malte og Julie (hende der sidder foran Malte i klassen, de er forelskede).
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#50 filmz-Balboa 14 år siden

#47 klart at Iselin og Rune repræsenterer det samme i henholdsvis den magiske verden og den reelle verden. Selvfølgelig skal hovedpersonen (Malte) jo udvikle sig. Hvis det er det du mener med forudsigelighed så er jeg enig. Så er The Godfather også vildt forudsigelig...

Jeg må nu sige at jeg synes at DR skal have stor credit for at lave noget for børn der er så vedkommende samtidig med at det blandes med det eventyrlige. Jeg synes sgu at det er lykkedes meget godt. Jeg hørte nogen af skuespillerne sige på et tidspunkt at den var lidt Narnia og Harry Potter -agtig. Det synes jeg lykkes ret godt. Den er jo lavet for en brøkdel af hvad de film koster. Så vidt jeg ved har Pagten kostet ca. 35 mill. kr. Den sidste Harry Potter film kostede $ 200 mill... Den varede 2 timer mens Pagten varer 10 timer. Så skal man jo også gerne kunne se forskel selvom jeg faktisk ikke synes at det er noget man tænker særlig meget over.

Skriv ny kommentar: