Gravatar

#31 MOVIE1000 14 år siden

#28 han (ifælge din brugerprofil er du 109 år gammel:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#32 evermind 14 år siden

#29 Haha, awesome! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#33 elwood 14 år siden

Hvorfor hue'en rød, når den ku være violet, hvorfor hue'en spids når det ku vææærreee en kaskett, ja mere....

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#34 Åkepool 14 år siden

#31 - Hmm, det kunne være jeg skulle til at få rettet det :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#35 Nicki52 14 år siden

Pagten gøre da fremskridt. Det sker udviklinger og det bliver mere og mere spændende.
Malte bliver modigere i hvert afsnit.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#36 MOVIE1000 14 år siden

jeg synes at den er alt for forudsigelig, men der er da brugt en del penge på serien nogen der ved hvor mange?

The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#37 Lord Beef Jerky 14 år siden

#36 I dare you at finde en børnejulekalender der ikke er forudsigelig. Derfor må man lede efter andre kvaliteter i disse, og jeg synes ikke at budgettet er en kvalitet, sådan som du prøver at fremhæve det.

Serien har en meget naturlig udvikling, og et dejligt tilpas tempo, der giver sig tid til at udforske karaktererne. Nogle af idéerne er måske en smule for brugte (snedronningen f.eks.), men der er da masser af kreativitet at spore. Jeg står stadig fast ved, at dette er den bedste julekalender i mange år.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#38 MOVIE1000 14 år siden

#37 har jeg sagt at den er dårlig og jeg ville bare gerne høre om der var nogen der vidste budgettet fordi der er da en del effekter, pog selvfølelig er de fleste julekalendere forudsigelige men denne her synes ejg er MEGET forudsigelig
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#39 Lord Beef Jerky 14 år siden

#38 Næh nej, vi snakkede jo blot om forudsigelighed i julekalendrer samt de positive ting ved denne, ikke sandt? Jeg synes ikke forudsigelighed på den måde kan deles op som lidt og meget forudsigelig... de er sgu alle bare forudsigelige. Jeg har endnu ikke oplevet et uforudsigeligt træk fra disse. Men forudsigelighed behøver jo heller ikek nødvendigvis at være en dårlig ting. Jeg elsker f.eks. gysere og komedier pga. den stemning de har, og disse er ellers også ofte meget forudsigelige genrer. Jeg elsker også virkeligt dårlige film der slet ikke kan holde styr på noget som helst, de giver mig et godt grin, og de er vel også forudsigelige.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#40 Corgan 14 år siden

#38:

Jeg mener der er omkring 1100 effektskud i hele julekalenderen. Men rent budgetmæssigt er den en del billigere end man skulle tro (og end en film med 1100 effektskud normalt koster).

Skriv ny kommentar: