Gravatar

#1 Skeloboy 14 år siden

Efter to afsnit, hvad synes I så?

Alle klicheerne er selvfølgelig på plads: en dreng, der bliver mobbet, pigen der forsvarer ham, den søde lillesøster, der gerne vil have opmærksomhed frs storebroren osv...

Men udover det, så synes jeg faktisk den virker fornuftig. Kan godt lide universet. En ond heks, desperate nisser, som kun en gammel, senil dame kan se.

Det er lovende, hvis den holder stilen.

Langt bedre end fucking Jesus & Josefine og Jul i Craphalla...
Gravatar

#2 Åkepool 14 år siden

Hmm, har optaget første afsnit og hvis du synes den er udemærket, så må jeg vist hellere få det set og også lige optage genudsendelsen af 2. afsnit imorgen.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#3 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg har ikke set det, men da min kæreste gav en opsummering, synes jeg det lød MEGET som Den Uendelige Historie.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#4 Skeloboy 14 år siden

#3 - din kæreste tager fejl:)

#2 - de kan også streames:
Episode 1: http://www.dr.dk/Forms/Published/PlaylistGen.aspx?...

Episode 2: http://www.dr.dk/Forms/Published/PlaylistGen.aspx?...

Edit: hov, de link skal bruges til VLC Player
Gravatar

#5 Åkepool 14 år siden

# 4 - Rart at vide, hvis jeg glemmer to'eren imorgen.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6 Lord Beef Jerky 14 år siden

#4 Hehe, jeg tror mere det er mig der tager fejl så... men der var noget med en mobbet dreng, og en verden der havde brug for hans hjælp, fordi det kun var ham der kunne se den (lyder meget som Bastians historie)? Denne verden er dog ikke sikker på at de kunne bruge ham, fordi han er en dreng og ikke voksen (lyder meget som Atreyus historie)? Anyway, det lyder som en julekalender jeg bør give en chance... og ja, det kan sgu kun være bedre end de to du nævner.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7 filmz-jonasgr 14 år siden

Det er godt nok lang tid siden jeg har set en julekalender. Jeg vidste faktisk ikke engang at DR kørte med en i år og fandt tilfældigt ud af at TV2 kører med Jul i den gamle trædemølle, som satme ser ringe ud. Men det tror jeg de fleste ældre julekalendere gør. Ja selv The Julekalender har ikke årene med sig.

Nå men jeg har ikke set denne og kan ikke udtale mig om den, men det er vel den obligatoriske børnejulekalender.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8 Skeloboy 14 år siden

jonasgr (7) skrev:
TV2 kører med Jul i den gamle trædemølle


KLASSE!!! :)

jonasgr (7) skrev:
Nå men jeg har ikke set denne og kan ikke udtale mig om den, men det er vel den obligatoriske børnejulekalender.

Og alligevel udtalte du dig om den ;)

Og du tager nemlig også fejl. Jeg vil tro den henvender sig til 10-12+, og den er mere dyster og ser generalt ud til at være den bedste julekalender, der er lavet i laaang tid, som ikke er for voksne
Gravatar

#9 MOVIE1000 14 år siden

Åkepool: der er KUN genudsendels på DR ramasjang kl 20:00 den samme dag hvor afsnittet bliver vist, så der kommer ingen genudsendelse imorgen:( fandt jeg selv ud af da jeg gik glip af 2. afsnit, men så så jeg det bare på nettet.

indtil videre synes jeg den er go, i 2. afsnit fandt jeg endelig ud af om den mindste nisse var en dreng eller pige:), men jeg var færdig af grin over det med den gamle dame, det var godt fundet på, også i 2. afsnit med bondemanden var ret sjovt at se, men indtil videre er jeg overrasket, glad for at den er der så er man fri for at se Jesus og josefine som skeleboy også skriver.

Jul i den gamle trædemølle har jeg aldrig set, men efter de 2 første afsnit tænker jeg bare what haha "ER DU SYGEPLEJERSKE"
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#10 Skeloboy 14 år siden

#9 - haha, ja. Den gamle dame var hylemorsom.

Skriv ny kommentar: