Gravatar

#11 Nicki52 14 år siden

Åkepool (2) skrev:
Hmm, har optaget første afsnit og hvis du synes den er udemærket, så må jeg vist hellere få det set og også lige optage genudsendelsen af 2. afsnit imorgen.

Øhh, det bliver vist ikke genudsent. Første afsnit gjorde ikke, så hvorfor skulle andet. Du kan se den på Pagtens hjemmeside i morgen tidlig.

Jeg synnes julekalenderen er spændende, men glæder mig til at se mere. Glæder mig til at se hvor god fantasi Maya Ilsøe har, men hun plejer at have meget. Hun skrev Jul i Valhal.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#12 MOVIE1000 14 år siden

#11 TOoO LATTE (se #4 & #9)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#13 Skeloboy 14 år siden

#11 - Jul i Valhal var bare ringe
Gravatar

#14 aero 14 år siden

Jeg synes også, den - indtil videre - virker lovende. Et kæmpe plus må dog være ingen endnu er sprunget ud i fuldstændig umotiveret sang, - eller for den sags skyld bare sang :) Jeg kan godt lide, den er lidt mere dyster og trist (mobning og frossen nisse-mor) end andre julekalendere, og at DR har taget højde for dette ved at sende "Jul i den gamle by" på ramasjang, så de helt små poder også har noget at se.
Det er også rent blast-from-the-past, at Krumme er med, havde det største crush på ham, da jeg var lille.
Its structural perfection is matched only by its hostility
Gravatar

#15 evermind 14 år siden

Nu har jeg ikke set noget af julekalenderen, men personligt synes jeg, den skulle handle om en svenskerhåret knægt, der bliver mobbet i skolen og får en ven, der i virkeligheden er vampyr. Derefter tager juleløjerne for alvor fart mod et uhyrligt klimaks d. 24. ...

Dén julekalender ville jeg gide se! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#16 Åkepool 14 år siden

#15 - Hmm, jeg synes det plot siger mig noget :)

#9 - ØV!!! Men tak for info.

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#17 Skeloboy 14 år siden

#14 - nå ja, han har ret...INGEN LATTERLIGE SANGE \m/
Gravatar

#18 aero 14 år siden

#17 - han?!?!? Hmpf!
Its structural perfection is matched only by its hostility
Gravatar

#19 Skeloboy 14 år siden

#18 - hehe, sry :)
Gravatar

#20 Skeloboy 14 år siden

Nu efter 4 afsnit, synes jeg faktisk den bliver bedre og bedre...

Skriv ny kommentar: