Set i lyset af de seneste snigskyttemord i Washington D.C. har Fox set sig nødsaget til at trække en net reklame for de nye afsnit af serien “24”, som viser sigtekornet på en riffel, tilbage.

Det er anden gang at serien, med bl.a. Kiefer Sutherland, bliver påvirket af en terrorhandling. Sidste år måtte “24”, som en konsekvens af 11. september, ændre scenen med en bombeeksplosion ombord på et fly.

Tilbagetrækningen af reklamen kommer kun kort tid efter at 20th Century Fox udsatte premieren på “Phone Booth”, en thriller om en snigskytte, også med Kiefer Sutherland på rollelisten.

De nye “24” starter efter planen den 29. oktober i USA.



Vis kommentarer (4)
Gravatar

#1 DarkLight 21 år siden

Hvornår lærer de at det ikke ændre noget alligevel ?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2 azathoth 21 år siden

jammen det er jo for at der ikke er nogle følsomme amerikanske nerver der skal blive stødt, fordi det tilfældigvis minder om noget der er sket i virkeligheden!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#3 PlattFuss6.7 21 år siden

De er skøre de amerikanere.
There's no money, there's no weed. It's all been replaced by a pile of corpses.
Gravatar

#4 berg 21 år siden

Jeg vil aldrig høre eller se noget der tilnærmelsesvis kunne få mig til at tænke på mad, fordi der er så mange afrikanere der dør af sult hver dag.

;-)

Skriv ny kommentar: