Disney Plus-kunder kommer ikke til at kunne dele password med venner og bekendte.

Netflix er ikke begejstrede for det. Alligevel deler mange af streamingtjenestens abonnenter deres adgangsoplysninger med andre, der ikke ønsker at betale til Netflix.

Men den praksis vil Disney ikke tolerere, når Disney Plus går i luften, skriver CinemaBlend.

Derfor har Disney indgået aftale med Charter Communications, der skal hjælpe med at forhindre deling af passwords til Disney+.

Til gengæld lægger Disney ud med en månedspris på kun 6,99 dollars i USA.

Det anslås, at Netflix taber mange millioner dollars hvert år på grund af password-deling – læs om det her.



Vis kommentarer (12)
Gravatar

#1 Gorman 4 år siden

Helt fair - til gengæld billig pris
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#2 Star Trek fever 4 år siden

Det hænger jo sammen. Lav en rimelig pris, også sker det mindre. Vi betaler selv for vores streaming. Men kan sagtens forstå nogen finder det dyrt
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#3 Justin 4 år siden

Hvis de sælger at man kan lave X antal samtidige streams så er der chancen for at nogle kunder vil streame med X antal 24/7

Det er det samme problem fitness centre, internet udbyderen, og mobilselskaber har, man håber folk ikke bruger hvad de faktisk har betalt for
Gravatar

#4 Mejse 4 år siden

#3 det er altså ikke det samme :) her deler folk jo deres bruger (ud over det man må) det er ikke et spørgsmål om at folk udnytter det de må ifølge den aftale man laver når man laver et abonnement :) så ikke tilnærmelsesvis samme situation.
Gravatar

#5 Lars.dk 4 år siden

Jeg deler HBO, Netflix og Yousee med et familiemedlem.Har intet problem med dette.

Det bliver svært for Disney at sætte en stopper for det, folk har mobil, tablets, pc og tv med apps....kan man ikke bruge deres app på flere enheder, så der altid torrent.

Billig pris ville dog hjælpe.
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/
Gravatar

#6 The_Corrector 4 år siden

Fint nok, men hvordan vil jeg kunne bruge deres tjeneste på tværs af mine enheder, både I og uden for hjemmet, uden at jeg får at vide at jeg deler mit password med andre?

Vil de gøre lige som TV2, hvor man kan dele sin login med x antal enheder, og når en ny enhed kommer på, kan den først fjernes efter 30 dage, for at mindske risikoen for, at man bare lige låner sin TV2 en enkelt dag.
Gravatar

#7 Mads47 4 år siden

Jeg har lidt svært ved at se hvordan Disney vil stoppe det? jo mindre de prøver at begrænse det til et devise eller ip adresse.
Gravatar

#8 Nagash 4 år siden

Mads47 (7) skrev:
Jeg har lidt svært ved at se hvordan Disney vil stoppe det? jo mindre de prøver at begrænse det til et devise eller ip adresse.

Ja, og så kommer kunderne da aldrig. Hvis kun til et devise, så kan man kun se det på den ene enhed. Hvis kun en IP, så er man låst til hjemmet og må ikke bruge det i sommerhuset eller på farten. Så bliver folk sgu væk. Og så er der jo lige det, at langt størstedelen har dynamisk IP, så hvad så når den pludselig skifter?.
Så tror nu næppe det er sådan de har tænkt sig at gøre det.
Gravatar

#9 Mads47 4 år siden

#8 det tænker jeg heller ikke at det bliver på den måde, men under mig hvordan de vil håndhæve dette. Kan ikke rigtig se hvordan de vil stoppe folk i det.
Gravatar

#10 Mejse 4 år siden

#9 aner heller ikke lige hvordan de vil gøre det, men tænker at det er en trial and error kind of ting, Charter Communications er en af de større telekommunikations firmaer i USA, så mon ikke de starter med at finde en løsning der involverer deres kunder, og bygger derudfra ? hvad løsningen bliver ved jeg ikke, men tænker heller ikke de har en, de vil nok bare gerne have en :)

alternativt har Disney en løsning som skal testes før man kan pådutte hele verden den, og det bliver så CCs kunder der er forsøgs kaniner :)

svært at sige, men alt andet end lige er det jo fair de prøver at løse det, det skal bare ikke ende med en løsning der er værre end problemet.

Skriv ny kommentar: