Gravatar

#1 filmz-Gondry 18 år siden

Hej, jeg er en pige på 17 år. Jeg har altid haft lyst til at arbejde indenfor film branchen og min største drøm er, at blive filminstruktør en dag. Jeg har dog stadig lyst til at medvirke i en film for at se om det hellere skulle være noget for mig. Hvis der er nogen der er interesserede må i meget gerne skrive. Jeg har ikke ret meget erfaring, men jeg synes selv, at jeg er god til at fremvise stemninger, personligheder osv. Jeg har ikke problemer med, at gøre ting som ville skade mig selv.

Skriv hvis der en interesse.
Adaptation is a profound process.
Gravatar

#2 myggen 18 år siden

"Jeg har ikke problemer med, at gøre ting som ville skade mig selv"

Du skal passe på med at skrive sådan noget herinde, det bringer alle de perverse svin frem (og dem er vi mange af på filmz.dk)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#3 filmz-Gondry 18 år siden

Oh! Nejnej, det var ikke det jeg mente. :)
Gravatar

#4 Martindan 18 år siden

Hvor er du fra?
for cryin' out loud......
Gravatar

#5 filmz-Gondry 18 år siden

Aalborg...
Gravatar

#6 nakalay 18 år siden

Meget yndig. :)~
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#7 filmz-Gondry 18 år siden

Hvad?
Gravatar

#8 gi-jones 18 år siden

#1: Den bedste måde at komme videre, hvis du mener det her seriøst, er at holde øje med sider som www.dask-online.dk og www.onlinecasting.dk, hvor der ofte er opslag om åbne castings. Sørg for at melde dig til nogle af disse og bliv de erfaringer rigere. Du bliver sikkert afvist masser af gange, men det er en vej frem og kan give dig en idé om hvad det er du går ind til. Det kan også være en fordel for dig, at tilmelde dig Yuffies mailingliste. (www.yuffies.com). De har også ofte efterlysninger.

Men bundlinien er, at du kommer længst ved selv at opsøge rollerne, for du skal være heldig hvis der lige kommer nogen forbi dette forum der står og mangler dig lige nu og her.

Bare mit råd.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9 nakalay 18 år siden

#7 Dit brugerbillede er nydeligt.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#10 läkerol 18 år siden

Jeg mener det koster noget at være medlem af det der "Dask" tror nemlig selv jeg er medlem :D hehe
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.

Skriv ny kommentar: