Gravatar

#21 gi-jones 19 år siden

Med den nyeste version er det rigtig godt. Kan godt være, at det fylder lidt mere end Divx, men det er ikke meget. Det bruges til HD film rundt omkring og ser rigtigt fedt ud.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#22 filmz-gimleno1 19 år siden

Nå ja, skidt med det fylder, hvis bare vi taler om kvalivare. Men det kunne da godt være jeg lige skulle checke det ud så
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#23 =galledalle= 19 år siden

I må da meget gerne fortælle hvilke programme(r) i bruger for at få det ud i det endelige resultat som en film. Det gælder alt fra 3d, redigering, billed redigering og så videre.
External Juice
-More than just movies
Gravatar

#24 filmz-netrom1 19 år siden

#19 Jeg mener helt bestemt at det var det som var så godt ved wmv formatet,, selvom du lavede det i version 9 så var selve formatet ikke lavet om siden version 6.4 eller 7.1. Hvilket vil sige at stort set alle kan køre det uden at skulle installere noget. Har desvære ikke lige mulighed for at teste det.
Gravatar

#25 =galledalle= 19 år siden

Nogen der tilfældigvis ved hvor man kan finde en hyletone eller måske endda selv har en vær sød at fortæl mig det...Jeg skal bruge det hurtigt muligt....
External Juice
-More than just movies
Gravatar

#26 maniac 19 år siden

#25 http://www.findsounds.com men det er ikke den bedste kvalitet samplesene ligger i. Men hvis du har cool edit eller et andet lydprogram burde du kunne generere en hyletone.
Gravatar

#27 filmz-pelleh 19 år siden

ikke at jeg kan hjælpe men hvilken slags hyletone mener du? sådan ligesom i gamle dage når pausebilledet gik på fjernsynet midt om natten og man vågnede med et chok?
Gravatar

#28 =galledalle= 19 år siden

Øhm faktisk tror jeg mere det er den hyletone der er efter en eksplosion (velkendt fra Saving private Ryan osv.) Men den med tv'et kan sikkert gå an...
External Juice
-More than just movies
Gravatar

#30 filmz-gimleno1 19 år siden

OK, du tænker måske mere på en tinitus lignende tone? Kan ikke rigtigt huske præcis hvordan det lyder i Ryan, det er ret længe siden jeg sidst har set den
..my hovercraft is full of eels..

Skriv ny kommentar: