Gravatar

#1 =galledalle= 19 år siden

Jeg ville lige høre om nogen kender et program der gør det muligt at optage to klip og lappe dem over hinanden så det er muligt fx. at møde sig selv. Måske hvis nogen kender nogle fede programmer man kan lave nogle fede filmeffekter med...
Tak på forhånd
External Juice
-More than just movies
Gravatar

#2 maniac 19 år siden

Hvad blev der af det 3D du ville i gang med på et tidspunkt?
Gravatar

#3 gi-jones 19 år siden

Hehe. Man skal aldrig være blej for at kaste sig hovedkuls ud i en 20-30 projekter ad gangen. På den måde skal et eller andet nok blive færdigt en dag. Premiere kan gøre meget af det du ønsker, og er et godt sted at starte, da du så ikke behøver at rode med mere end et program til efterbehandling af din film. Ellers er Adobe After Effects det næste skridt på vejen, men her snakker vi rigtig compositing, som tager lidt tid at sætte sig ind i. Til gengæld er mulighederne langt større.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4 filmz-ambu 19 år siden

det du snakker om kaldes picture in picture og det kan alle redigerings programmer lige fra media 100 til adobe så vis du slår det op i manualen skulle det stå der
Gravatar

#5 =galledalle= 19 år siden

Jeg skal bruge et program der kan ændre film filer fra wma, mpeg4,
avi osv. og så den anden vej...
Vær sød at vedlægge et link....
External Juice
-More than just movies
Gravatar

#6 filmz-gimleno1 19 år siden

hm, prøv evt. at checke www.cucusoft.com eller www.avsmedia.com, der er ok tools, men de koster godt nok lidt at regge.....men det er der jo selvfølgelig nok veje omkring hvis man ikke gider betale vil jeg tro..
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#7 gi-jones 19 år siden

Til direkte konvertering er VirtualDub det bedste (og gratis). Du må selv lige søge efter det på google
Gravatar

#8 filmz-gimleno1 19 år siden

Syntes bare ofte virtualdub laver kage i lyden, så den ikke passer til billederne
Gravatar

#9 gi-jones 19 år siden

Jeg har konverteret timevis af film med det uden problemer. Det kan ikke æde Quicktime, det er det eneste problem med det. Dit lydproblem må skyldes noget andet.
Gravatar

#10 filmz-gimleno1 19 år siden

Nej, for det sker ikke hver gang, og jeg rør ikke quicktime... muligvis xvid, men har codecs installeret i bunkevis, så jeg ved sgu ikke..

Skriv ny kommentar: